رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا؛

نشر اخبار دروغ درباره کرونا فقط در کشور ما نیست

سرهنگ نیک نفس گفت: نشر اکاذیب و دروغ‌های بسیاری درباره ویروس کرونا در حال انتشار است که این موضوع صرفا در کشور ما وجود ندارد.

نشر اخبار دروغ درباره کرونا فقط در کشور ما نیستبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی نیک نفس رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شایعات ویروس کرونا در فضای مجازی، اظهار کرد: این روز‌ها درگیر بیماری کووید ۱۹ هستیم، نشر اکاذیب و دروغ‌های بسیاری در این خصوص در حال انتشار است که گا‌هی با جان افراد بازی می‌شود که این موضوع صرفا در کشور ما وجود ندارد.

وی افزود: پلیس فتای ایران به صورت سالیانه با سایر پلیس فتا‌های کشور‌ها در حال تبادل اطلاعات و بررسی پرونده‌های مختلف در حوزه دارو‌های غیرمجاز، قاچاق، موضوعات بهداشت و سلامت عمومی است.

سرهنگ نیک نفس گفت: تقریبا ۱۱ سال است که عملیات‌های پانجی آ توسط پلیس فتا ایران با کمک سایر پلیس‌های فتا در جهان در حال انجام است و در این مدت میلیون‌ها داروی قاچاق کشف و متهما‌ن بسیار زیادی نیز دستگیر شدند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا ادامه داد: در این ایام که هموطنان بیشتر از گذشته در خانه‌هایشان هستند، نسبت به رعایت مسائل در خصوص نگهداری اطلاعات شخصی خود در هارد‌های رمز دار و شبکه‌های خانگی مطمئن خود، هوشیار باشند تا در صورت سرقت تلفن همراه و هک شدن تلفن همراهشان از تصاویر خصوصی خود محافظت کنند.

انتهای پبام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
حقوق سربازان را افزایش دهید ۱۵ درصد افزایش میشه ۳۰ هزارتومن، یعنی فکر میکنید این ۳۰ تومن چه تاثیری داره یا حقوق های سربازهارا به ۲ ملیون افزایش دهید یا قانون سربازی را حذف کنید یا مدت سربازی را به ۵ ماه کاهش دهید نمیشه که مردم دو سال از عمرشان را طلف کنن بعدم بیان دومباله کار بگردن و پیدا نکنن کلا آیندشون به فنا میره، ، چرا آینده جوانان مردم واستون مهم نیست!!!
آخرین اخبار