سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:

سیل در ۷ استان ایران ۷ کشته برجای گذاشت

خالدی گفت: براثر وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان ۷ نفر جان باختند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز ۴ فروردین ۹۹ در استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان، ۹ نفر مصدوم شدند و متاسفانه ۷ نفر نیز جان باختند.

او افزود: سیلاب‌های گسترده در این استان‌ها موجب مصدومیت ۹ نفر شد که ۵ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی اعزام و ۴ نفر دیگر نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

خالدی ادامه داد: متاسفانه تا کنون ۷ نفر در این ۷ استان جان خود را از دست دادند. در بندر عباس یک زن ۳۲ و یک دختر ۵ ساله به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب، لارستان یک مرد ۵۸ ساله به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب، بندر کنگان یک نفر و در قم سه نفر شامل یک خانواده جوان با کودک ۶ ماهه به علت ریزش تونل بر اثر بارش باران جان خود را از دست دادند.

انسداد موقت محور‌های فرعی در برخی شهرستان‌های جنوب کشور

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به انسداد موقت محور‌های فرعی در برخی شهرستان‌های جنوب کشور از جمله در ریگان، کهنوج و فنوج، یادآور شد: متاسفانه بر اثر سیل در شهرستان رودان هرمزگان دو نفر مفقود شدند و تلاش‌ها برای یافتن این افراد ادامه دارد.

خالدی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ و توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت مبنی بر ماندن مردم در منازل شان برای قطع زنجیره انتقال ویروس، از رفت و آمد و تردد‌های غیرضروری پرهیز شود.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: سیل زدگان ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غ
۱۴:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
چی میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سیل که آمد ترس از ماندن در خانه را افزایش داده
آخرین اخبار