نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی؛

تحقق جهش تولید با کاهش بروکراسی اداری

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان با کاهش قوانین دست و پاگیر اداری و توجه به صنایعی که زیرساخت‌های آن به صورت خدادادی موجود است، تولید را جهش داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به راهکاری تحقق شعار سال مبنی بر"جهش تولید" اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به مستعد بودن نیروهای کار و متخصص تولیدی، می‌توان با کاهش قوانین دست و پاگیر اداری و توجه به صنایعی که زیرساخت‌های آن به صورت خدادادی موجود است، تولید را جهش داد که با جهش تولید بازار فروش از تولیدات داخلی رونق پیدا خواهد کرد.

او با بیان اینکه مجلس، دولت و وزارتخانه‌ها باید برای تحقق جهش تولید نشست‌های تخصصی و کارآمد برگزار کنند، افزود: اگرچه اکنون در بحث رونق و توسعه تولید با نقطه اوج فاصله داریم اما روند کنونی می‌تواند ما را به نقطه مورد نظر برساند، به شرطی که اولویت نخست دولت و مجلس حمایت از تولید کشور باشد، در این شرایط تحریم‌ها اثرگذار نخواهند بود.

به گفته شرفی در این برهه زمانی کشور، راهی جزء حمایت از تولید و تقویت کسب و کارهای تولیدی در کشور وجود ندارد، البته جهش تولید باید همراه با تولید محصولات و کالاهای با کیفیت باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است اگر در سال پیش‌رو تصمیمات و اقدامات مسئولان با عملکرد آن‌ها نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد، جهش تولید می‌تواند شرایط فعلی کشور را به فرصتی بی‌بدیل برای پیشرفت تبدیل کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.