سایه ویروس کرونا روی استقلالی‌ها 

گفته می‌شود چند عضو باشگاه استقلال به ویروس کرونا آلوده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات و تمرینات ورزشکاران و فوتبالیست‌ها لغو شد. کادر فنی تیم فوتبال استقلال نیز بلافاصله تمرینات را تعطیل کرد و بازیکنان به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال می کنند. 

با این وجود بحث بیماری کرونا در بین برخی از مدیران باشگاه استقلال به گوش رسید تا این موضوع، تبدیل به معضل تازه‌ای برای باشگاه استقلال شود. 

علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال همین چند روز گذشته به دلیل بیماری بستری شد. او پیش از این ‌‌به دلیل بیماری از سرپرستی باشگاه استقلال استعفا داده بود تا درمانش را ادامه دهد. با وجودد اینکه اطرافیان فتح‌الله‌زاده از ابتلای او به آنفلوانزا خبر داده بود، صحبت‌هایی مبنی بر ابتلای او به کرونا مطرح شد و گفته می‌شد فتح‌الله‌زاده مشکوک به کرونا است. 

پس از فتح‌الله‌زاده اکنون اسماعیل خلیل‌زاده به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در يکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است و با پیگیری از بخش بیمارستان، او با به دست آوردن بهبودی‌اش، تا چند روز دیگر مرخص می‌شود.

همچنین پس از اینکه نام ۲ مدیر استقلالی مشکوک به کرونا مطرح شده، این بار شنیده می‌شود ویروس کرونا به سراغ یکی از پزشکان باشگاه استقلال رفته و گفته می‌شود دکتر ستوده مبتلا به بیماری کرونا است و در بیمارستان بستری است و دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد. 

با این شرایط گفته می‌شود در حال حاضر ۲ عضو کنونی و سرپرست مستعفی باشگاه استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ‌وضعیت آن‌ها همچنان در حال بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار