اخبار حوادث امروز پنجم فروردین ماه ۹۹؛

از دستبند پلیس آبادان بر دستان سارقان کیف قاپ تا دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (پنجم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس آبادان بر دستان سارقان کیف قاپ

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در شهر آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۵ با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس خرمشهر ۶ سارق حرفه‌ای را بدام انداخت

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی خرمشهر با کار اطلاعاتی ۶ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت از قبیل کیف قاپ، موتورسیکلت و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند، افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.