موهبتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جهش تولید، تضمین کننده عزت و سربلندی هر کشور است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تولید و جهش تولید در هر کشور و جامعه‌ای تضمین کننده عزت و سربلندی است.

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستانموهبتی شعارسال و بلوچستان در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر انقلاب مبنی بر «جهش تولید» گفت: تولید و جهش تولید در هر کشور و جامعه‌ای تضمین کننده عزت و سربلندی است، به همین دلیل مقام معظم رهبری در سال‌های قبل هم توجه ویژه‌ای به معیشت، تولید و اقتصاد داشته‌اند.

او افزود: تولید و جهش آن الزامات مخصوص خود را دارد، تولیدکننده باید اصول علمی و تجربی بشری را به کار گیرد به طوری که کالا را با حداکثر کیفیت و حداقل هزینه تولید و آن را عرضه کند؛ همچنین این موضوع رمز موفقیت جدی یک تولیدکننده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یک کالا برای رقابت در بازار، نیازمند تسهیل‌گری های فراوان و مناسب از سوی دولت است، زیرا وظیفه دولت رفع موانع برای تولیدکننده است.

موهبتی گفت: موانع و بروکراسی‌های اداری فراوانی در مقابل تولیدکننده وجود دارد و باز شدن دروازه‌های جهان توسط مسئولان برای تولیدکننده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

او تأکید کرد: کنترل دروازه‌های کشور برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق بسیار موضوع اساسی است  و مردم ما باید به تولید داخلی توجه داشته باشند.

موهبتی اظهار کرد: انتظار جدی تمام مردم کشور، در اختیار داشتن یک کالا داخلی با کیفیت بالاست؛ همچنین امیدواریم بتوانیم شرایط توسعه امور اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان گفت: اگر به بخش تولید توجه نشود، طبیعتا به کشور آسیب بزرگ و جدی وارد می‌شود، البته در بحث تولید، لازم است که  ایثار و تلاش مضاعف داشته باشیم تا نتایج آن را مشاهده کنیم.


بیشتر بخوانید: طراحی ۳ سند در استان کرمانشاه برای تحقق «جهش تولید»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار