آخرین وضعیت مبتلایان کرونا در مهاباد

رئیس شبکه بهداشت ودرمان مهابادآمار مبتلایان به ویروس کرونا را تاکنون ۲۷ مورد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت:در حال حاضر ۱۳ بیمار در بیمارستان مهاباد به ترتیب ۷ نفر در بخش ایزوله عادی، ۲ نفر بخش Icu، سه نفر بخش ایزوله یک و ۱ نفر بخش سی سی یو تحت مراقبت هستند.

او افزود: شهرستان مهاباد باتوجه به موقعیت مکانی در آذربایجان غربی و نیز وضعیت شهرستان‌های مجاور در سطح جنوب استان کە وضعیت مطلوبی از نظر مبتلایان به بیماری کرونا ویروس ندارند و نیز رفت و آمد‌های شهر‌های همجوار، تهدیدی برای افزایش شیوع بیماری در این شهرستان به حساب می‌آیند که باید کنترل‌ و مراقبت‌ با دقت بیشتری انجام گیرد.

بهزاداضافه کرد: پنج مبادی ورودی سطح استان باتوجه به قرار گرفتن شهر‌های تکاب، شاهین دژ، بوکان و نیز خوی در شمال با بیشترین آمار مبتلایان همگی پارامتر‌های تهدیدی برای شهرستان مهاباد در شیوع این ویروس است.

او ادامه داد:شهروندان در خانه بمانند، از سفر و دید و بازدید‌ها پرهیز کنند و همکاری‌های لازمه را داشته باشند با سامانه غربالگیری ۴۰۳۰ و با در اختیار گذاشتن اطلاعات به این سامانه در کنترل وشناسایی مبتلایان همراهی کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.