اهدای هزینه‌ی عروسی زوج قروه‌ای به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه

زوج قروه‌ای در اقدامی خیر خواهانه هزینه‌ی عروسی خود را به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه مدرسه شفا اهدا کردند.

اهدای هزینه‌ی عروسی زوج قروه‌ای به دانش آموزان با نیاز‌های ویژهرشید قربانی مدیر کل آموزش وپرورش کردستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اشاره به اهمیت اقدامات خیرخواهانه و تهیه امکانات تحصیلی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه گفت:در راستای جلوگیری از تجمعات انسانی و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا زوج قروه‌ای هزینه‌ی ۱۰۰ میلیون ریالی برگزاری جشن عروسی خود برای مراسم باشکوه تری صرف کردند.

قربانی گفت: این زوج خیر نخستین قدم زندگی مشترکشان را با این اقدام خیرخواهانه برداشته وتوانستند الگویی مناسب درجهت مشارکت جوانان در کار‌های خیر و انسان دوستانه باشند.

او افزود: مهدی پرکان کارشناس ارشد عمران و پردیس حنیفی کارشناس ارشد داروسازی زوج جوانی هستندکه با ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت خیرین در امر مقدس خدمت رسانی به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه سبب توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری شدند.

قربانی تصریح کرد: بی‌تردید کمک به کودکان جامعه تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت وکار نیک این افراد برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

ادامه داد: کمک این زوج خیر بابت تجهیز لوازم توانبخشی، توسعه ومناسب سازی فضا‌های آموزشی مدرسه شفا که دارای ۸۶ دانش آموز دارای نیاز ویژه ذهنی، آسیب شنوایی، بینایی، چند معلولیتی واتیسم در دوره‌های تحصیلی ابتدایی ومتوسطه دوره اول پیش حرفه‌ای ودوره دوم حرفه‌ای است صرف می‌شود.

او با بیان اینکه رشد فرهنگی و اعتلای ارزش‌های هر ملت، بستگی به میزان توجه به حقوق افراد جامعه به طور اعم و افراد با نیاز‌های ویژه به طور اخص دارد، گفت: هر دانش آموز با نیاز‌های ویژه، قابلیت رشد و یادگیری را دارد به شرط آنکه ما ابزاری را در اختیار داشته باشیم که توانایی‌های او را شناسایی کند و به دانش آموز اعتماد به نفس و انگیزه ببخشد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کردستان اظهار داشت: دانش‌آموزان زیادی به خصوص در استان‌های محروم کشور به دلیل مسائل و مشکلات مالی از تحصیل باز می‌مانند و تلاش برای بازگرداندن این کودکان به کلاس‌های درس، سبب می‌شود آنان آینده‌ای روشن‌تر داشته باشند و به تبع آن نقش موثرتری در ساختن فردای کشورمان داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.