تقدیر از اقشار مختلف و بازاریان در مقابله با کرونا

کمیته فرهنگی معنوی قرارگاه سلامت چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای از تعامل و همکاری اقشار مختلف به ویژه کسبه و بازاریان استان در راستای مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمیته فرهنگی معنوی قرارگاه سلامت چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای از تعامل و همکاری اقشار مختلف به ویژه کسبه و بازاریان استان در راستای مقابله با کرونا ویروس تقدیر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا که دارای پشتوانه علمی و همراه با انگیزه‌های دینی و جهادی و انسانی است، طرحی کارآمد است و همان چیزی است که بلا را به نعمت و تهدید را به فرصت تبدیل خواهد کرد ان‌شاءالله. (مقام معظم رهبری ۲۵ اسفند ماه ۹۸)

شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشور‌های جهان و میهن عزیزمان ایران اسلامی و همچنین استان چهارمحال و بختیاری، نگرانی‌های فراوانی را برای همگان ایجاد نمود، اما به مصداق تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا جلوه‌های زیبایی از انگیزه‌های دینی و جهادی و انسانی را به منصه ظهور رساند، که زبان آدمی قاصر از توصیف آن است.

رویداد‌های این واقعه مقدمه‌ای شد تا ضمن قدرشناسی نعمات الهی، به فضل الهی و همدلی و همراهی آحاد مردم، جامعه‌ای کمال یافته و سرشار از سلامت و قدرت جسمانی و تعالی و قوّت ایمانی، شکل گیرد.

اقشار مختلف از جمله پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان، هیئات مذهبی، روحانیون و طلاب و جهادگران گمنام و بی ادعا در پاکسازی معابر و اماکن عمومی و کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها، تولیدکنندگان اقلام بهداشتی، ماسک و مواد ضدعفونی در عرصه مقابله با این ویروس منحوس گام‌های بسیار بزرگی را برداشتند که شاکر این عزیزان هستیم.

کسبه و بازاریان عزیز نیز در این برهه از تاریخ، بار دیگر نشان دادند که همواره آماده گذشت از منافع مادی برای کسب رضایت الهی هستند؛ لذا در بهترین ایام سال، که باید از بیشترین فایده کسب بهره‌مند شوند؛ اما به خاطر حفظ سلامت هموطنان خود واحد‌های تجاری را تعطیل کردند و بهترین همکاری را داشتند، که شایسته تحسین و تقدیر است.

کمیته فرهنگی و معنوی قرارگاه سلامت استان چهارمحال و بختیاری، با تشکر از اقشار مختلف مردم که با مسئولان ستاد مقابله با کرونا همکاری و همراهی و همدلی داشتند، آحاد جامعه را به استفاده از منابع معتبر و رسمی کشور و بصیرت افزایی نسبت به توطئه‌ها و شایعه سازی‌ها و دروغ پراکنی‌های بوق‌های تبلیغاتی دشمنان انقلاب دعوت می‌کند.

در پایان، غفران و رحمت واسعه الهی برای جان باختگان ویروس کرونا و شهدای عرصه سلامت را از درگاه حضرت احدیت مسئلت داریم و شفای عاجل بیماران و سلامتی خانواده‌های آنان و همه مردم عزیز و شریف استان چهارمحال و بختیاری و رفع هرگونه بلا از سر ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی را از خدای قادر متعال خواهان و خواستاریم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.