راه اندازی خط تولید ماسک در جهرم

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: برای رفع کمبود ماسک، خط تولید ماسک با همکاری شرکت های دانش بنیان این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و بزودی راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جلسه ویدئو کنفرانس فرمانداران ، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی فارس و  استاندار با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در شهرستان گفت: در حال حاضر  تعداد ۱۰ جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با محوریت دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سطح شهرستان برگزار  و در این جلسات تصمیمات لازم اتخاذ و عملیاتی شد.

او، بیان کرد: تدابیر لازم  از جمله گند زدایی و ضد عفونی اماکن عمومی با همکاری دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج و تیپ ۳۳ المهدی (عج) به صورت منظم و دوره‌ای انجام شد که این گند زدایی ها با هماهنگی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوده است.

شفیعیان، با اشاره به توزیع ۱۲۰ هزار دستکش در داروخانه‌های شهرستان تصریح کرد: با توزیع این مقدار از دستکش در شهرستان، کمبود این محصول تا حدودی رفع شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم  ادامه داد:  یکی از کارهای مهم برای کنترل این بیماری، کنترل مبادی ورودی شهر و جلوگیری از خودروهای غیر بومی بهشهر و راهنمایی آنها به سمت کمربندی بوده است.

شفیعیان افزود: در راستای کنترل این بیماری در سطح شهر و جلوگیری از ازدحام جمعیت، بسیاری از صنوف غیر ضروری تویط اصناف و اتحادیه‌ها تعطیل شد.

گفتنی است، معاون استاندار فارس از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ناحیه مقاومت بسیج و تیپ ۳۳ المهدی (عج) ،  اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌ها در خصوص تعطیل کردن صنوف غیر ضروری تقدیر کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار