خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران با دلجویی از خانواده شهید حیدر زاده، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کارمند ابراهیم نژاد معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا ، در دیدار با خانواده شهید  مرتضی حیدرزاده در شهرستان میاندورود، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است.

او در حاشیه این دیدار از شهداء به عنوان نماد آزادی خواهی و ایثارگری در جامعه اسلامی یاد و بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها تأکید کرد.

کارمند ابراهیم نژاد، افزود: نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و شهدا با نثار خون خود رسالت بزرگی بر دوش همه آحاد جامعه گذاشتند.

او با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام یک وظیفه همگانی است گفت: در جامعه امروز خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی و سعادت اخروی است.

ابراهیم نژاد افزود: امنیت امروز کشور ما مرهون ایثارگری‌ها و جان فشانی شهدایی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را در ید اخلاص قرار دادند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار