بسته اخبار حوادث ۵ فروردین ماه ۹۹؛

دستگیری ۶ سارق مسلح در جنوب شرق کشور / هلاکت شرور مسلح در درگیری با پلیس در "ایرانشهر"

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۵ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۵ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان مسلح در جنوب شرق کشور دستگیر شدند 

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۶ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان‌های "زاهدان"، "ایرانشهر" و "خاش " با هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های مقتدرانه این افراد سابقه دار را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این رابطه علاوه بر کشف ۳ دستگاه خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ دستگاه تلفن همراه، ۱۵ رأس گوسفند و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف شد.

سردار قنبری تصریح کرد: در این رابطه ۳ قبضه کلت کمری به همراه ۳ تیغه خشاب، یک قبضه مینی کلاش به همراه ۲۵ فشنگ جنگی از متهمان کشف شد.

وی عنوان کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و ۳ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به موتور سیکلت، یک فقره سرقت به عنف احشام، ۹ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، ۲ فقره سرقت به عنف وجه نقد و کیف پول اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

هلاکت شرور مسلح در درگیری با پلیس در "ایرانشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از هلاکت یک شرور مسلح در درگیری با پلیس خبر داد.

سرهنگ"محمود سعادتی  گفت: در پی گزارش شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار در سطح شهرستان ایرانشهر رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی ایرانشهر با یک سری تحقیقات شبانه روزی سرانجام روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص تردد این فرد شرور و تحت تعقیب مقامات قضائی در یکی از مناطق شهر ایرانشهر دست یافتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی به محل اعزام که این فرد شرور با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطار‌های مکرر پلیس با اسحله کلت شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی می‌کند که با مقابله به مثل مأموران به ضرب گلوله به هلاکت می‌رسد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری تی تی و یک تیغه خشاب از متهم خاطر نشان کرد: سرقت‌های مسلحانه، حمل و فروش سلاح گرم، نزاع دسته جمعی، تیراندازی، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در بین شهروندان از مهمترین سوابق این فرد شرور و تحت تعقیب مقام قضائی است.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس جهت دستگیری هم دستان متهم خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف ۵ تن مرغ زنده قاچاق در شهرستان "فنوج"

فرمانده انتظامی شهرستان "فنوج" از توقیف ۲ دستگاه کامیون ایسوزو حامل ۵ تن مرغ زنده قاچاق خبر داد.

سرهنگ "احمد گرجی تبار  گفت: مأموران انتظامی بخش "کتیج" شهرستان "فنوج" هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو‌ها با علایم هشدار دهنده در بازرسی از آن‌ها ۲۳۰۰ قطعه مرغ زنده غیرمجاز فاقد مجوز بهداشتی به وزن ۵ تن کشف کردند.

سرهنگ گرجی تبار تصریح کرد: ارزش ریالی کالای‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "فنوج" خاطر نشان کرد: مرغ‌های قاچاق با هماهنگی مقام قضائی به اداره دامپزشکی تحویل و ۲ راننده خودرو‌ها پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات معرفی شدند.

واژگونی پژو ۴۰۵ در محور "ایرانشهر-بم"

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "ایرانشهر-بم"، ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "یداله ستوده  گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۱۳۵ محور "ایرانشهر-بم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهر "ایرانشهر" منتقل شدند.

سرهنگ ستوده خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

وی در خاتمه از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار