مردم با ستاد پیشگیری از کرونا همراهی کنند/ انتقاد از تجمعات در سبز میدان و سرگذر

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مردم باید درک مشترک و بهترین همکاری را داشته در غیر این صورت جایگاه این ستاد تضعیف خواهد شد.

مردم با همکاری خود ما را همراهی کنند/ انتقاد به تجمعات در سبز میدان و سرگذربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امام جمعه همدان در ستاد پیشگیری از کرونا بیان کرد: امروز باید از همکاری حداکثری مردم تشکر کنیم که انصافا اکثریت جامعه در شرایط فعلی در حال همکاری هستند.

او افزود:آنچه در شرایط فعلی بسیار ضروری است این است که مردم باید درک مشترکی با ستاد داشته باشندتا بهترین همکاری را شاهد باشیم در غیر این صورت به هر دلیل و با یک حرف غیر واقع جایگاه این ستاد تضعیف خواهد شد.

امام جمعه همدان ادامه داد:نتیجه تضعیف ستاد پیشگیری در جامعه سلب اعتماد عمومی و کاهش همکاری‌ها خواهد بود بنابراین ستاد پیشگیری باید در مساله امنیت روانی نیز به شدت با برنامه فعالیت کند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه  باید از تجمعات سبزه میدان و سر گذر خوداری شود، گفت:ما از طرفی نماز جماعت مساجد را تعطیل کردیم، اما از طرفی هم شاهد هستیم که سبزه میدان و سر گذر در شهر همدان باز است و تجمعات در آنجا به وجود می‌آید و لذا آنچه مهم است این است که این حس تناقص در جامعه ایجاد شود


او با بیان اینکه امروز در دوران بین المحذورین قرار گرفته ایم، گفت:  به این معنی که صرفا با اقناع کاری نمی‌توان این مسیر را ادامه دادچرا که این استمرار آسیب‌های فراوانی را در ابعاد مختلف ایجاد خواهد کرد.

اوادامه داد:نباید تمرکز این ویروس ما را از تمرکز بر آسیب‌هایی که فردا به وجود خواهد آمد غافل کند.

امام جمعه همدان افزود:، در ایام فعلی ۷۰درصد از مردم همکاری خوبی داشته انداما ۳۰درصد از مردمی که به همه درخواست‌ها و امار‌ها توجه نکرده اندباید به نحوی کنترل شوند.

آیت الله شعبانی ادامه داد: اکثر مساجد ما مسایل بهداشتی را رعایت می‌کنند و مراجعت هم در این ایام کم شده است و لذا بنده مخالف تعطیلی مساجد هستیم البته در برگزاری نماز جماعت کم کان اولویت با عدم برگزاری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.