معاون سیاسی استاندار قزوین:

مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیدار‌های نوروزی اجتناب کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از دیدار‌های نوروزی در سطح ادارات جدا خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: با توجه به توصیه پزشکان و مسوولان مقابله با ویروس کرونا، مدیران اداری و اجرایی استان باید به طور جدی از دید و بازدید‌های نوروزی در این ایام خودداری و از هرگونه برنامه ریزی در این زمینه اجتناب کنند.

حبیبی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، گفت: در این زمینه مصوب شد تا کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با تدبیر مدیران آن‌ها به صورت چرخشی به کار گرفته شوند و روزانه ۵۰ درصد نیرو‌ها در محل کار حضور یابند.

او با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان، اضافه کرد: هم اکنون ۳۱ واحد در تولید مواد ضدعفونی، ژل، شوینده‌ها، ماسک و دستکش در استان فعالیت دارند و طی یک ماه اخیر ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده را تولید کرده اند.

معاون استاندار خاطر نشان ساخت: همچنین ۴۸۷ هزار عدد ماسک و ۲۲ میلیون دستکش پزشکی و معمولی در استان تولید شده است و با اولویت مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار