خدا قوتی عیدانه به جهادگران عرصه سلامت

جمعی از مسئولان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان با حضور در جمع جهادگران عرصه سلامت با اهدای شاخه گل و کتاب از زحمات تلاشگران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و همچنین افراد پشت خط مقدم این جبهه، تجلیل کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   بهزاد رضایی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان گفت:  اداره فرهنگی دانشجویی، دفتر نمایندگی نهادرهبری و بسیج دانشجویی این دانشگاه در اولین روز آغاز سال نو با حضور در جمع جهادگران عرصه سلامت با اهدای شاخه گل و کتاب از زحمات تلاشگران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و همچنین افراد پشت خط مقدم این جبهه، تجلیل کردند.

او ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و اینکه جمع کثیری از هم وطنان ما از جامعه پزشکان و پرستاران و همچنین کارگران در کارگاه‌های مختلف تولید ماسک، گان و سایر لوازم بهداشتی همزمان با شروع سال جدید تمامی همت خود را برای مقابله با این ویروس گذاشته و شروع سال جدید را به دور از خانواده‌های خود سپری کرده اند، دانشگاه علمی کاربردی استان به منظور تجلیل از این عزیزان در اقدامی با پیوستن به پویش #خدا قوت جهادگر با حضور در جمع این زحمتکشان با اهدا گل از فداکاری و ایثار آن‌ها تجلیل کرد.

رضایی افزود: جهاد از مهمترین احکام اسلامی است و این وظیفه بسیار مهم و عزت آفرین با رنج و مشقت همراه است. اگرچه سالیانی ست که جنگ پایان یافته، اما جهاد همچنان باقی است. در این برهه ما شاهد تلاش جوانانی هستیم که با عزم راسخ و اراده‌ی استوار همچون قهرمانان دفاع مقدس به گونه‌ای در راه سلامت جامعه تلاش می‌کنند که نشان آن به زیبایی جلوه گر و زبانزد عام و خاص است.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اظهار کرد: این دانشگاه از ابتدای این بحران با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز خود و وجود کارگاه‌های مربوط به رشته تحصیلی طراحی دوخت در زمینه تولید لوازم بهداشتی نیز اقدام کرده و مراکز علمی کاربردی فرش ایران سپهر، جامعه اسلامی کارگران و آران بیدگل هر کدام با ظرفیت‌های مختلفی در این امر مشارکت کرده اند.

او  تصریح کرد : بحمدلله مشارکت دانشگاه بسیار تاثیرگذار بوده به گونه‌ای که به طور مثال مرکز آموزش علمی کاربردی ایران سپهر با شروع این بحران نه تنها کار مطالعاتی و تولید نمونه‌های اولیه ماسک سه لایه پارچه را به توصیه مسئولین امر انجام داد بلکه اقدام به تولید انبوه کرد و هم اکنون تنها منبع توزیع ماسک مورد توصیه و وثوق استانداری اصفهان است.

بهزاد رضایی افزود: این مرکز با مدیریت و برنامه ریزی و هماهنگی چندین کارگاه، بصورت شبکه‌ای و مدرن (APN) هم اکنون روزانه بیش از ٣٠ هزار ماسک مورد تایید معاونت غذا و دارو تولید و بین ارگان‌ها و فرمانداری‌ها و فروشگاه‌های کوثر توزیع می‌کند و این همان رسالت واقعی دانشگاه علمی کاربردی و افتخار بزرگ و گران سنگی است که متعلق به همه خانواده علمی کاربردی است.

همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی در سه روز اول سال به بیمارستان عیسی بن مریم، اورژانس استان، تعدادی از درمانگاه ها، کارگاه‌های تولیدی ماسک، کارگاه بسته بندی وتوزیع مواد ضدعفونی سطح شهر رفته و از جهادگران تقدیر و تشکر گردید.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.