در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کشور

جعفرزاده در خصوص آخرین وضعیت شبکه آب و برق مناطق سیل زده جنوب کشور توضیحاتی را ارائه داد.

میثم جعفرزاده مدیرکل بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت استان‌های سیل‌زده جنوب کشور گفت: در حال حاضر شبکه برق تمامی روستاهای استان شیراز پایدار است و مشکلی خاصی گزارش نشده است ولی متاسفانه شبکه آب شهر گله دار تخریب شده است که با فعالیت نیروهای امدادی امیدواریم تا ۲۴ ساعت آینده شبکه آب این شهر به حالت عادی برگردد.

او در ادامه به وضعیت استان بوشهر اشاره کرد و افزود: مشکلی که در شبکه آبرسانی بوشهر به وجود آمده بود با تلاش نیروهای امدادی برطرف شد و همچنین با تلاش تیم‌های عملیاتی شبکه برق در سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان کاملا پایدار گزارش‌ شده است.

جعفرزاده تصریح کرد: متاسفانه در کرمان ۱۶۳ روستا قطعی آب داشتند که این مشکل در ۱۳۳ روستا برطرف شد.

مدیرکل بحران وزارت نیرو از قطع شدن آب ۳۸ روستا در سیستان و بلوچستان خبر داد گفت: در حال حاضر مشکل ۲۸ روستا حل شده و فقط ۱۰ روستا باقی مانده است، در استان هرمزگان هم ۱۲۵ روستا با توجه به سیلاب شدید بدون برق هستند که تلاش برای پایداری شبکه برق هرمزگان همچنان ادامه دارد.

جعفرزاده در ادامه با توجه نفوذ سامانه بارشی شدید در استان تهران و البرز اضافه کرد: در حال حاضر تمامی ورودی‌های پنج‌گانه سدهای استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و مشکل خاصی نداریم ولی توصیه ما به هموطنان این است که از تردد و اسکان موقت در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار