اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان صورت می‌گیرد

استاندار کرمانشاه گفت: اگر اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان صورت می‌گیرد، فقط به خاطر حفظ جان مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان  بیان کرد: با توجه به شلوغی شهر کرمانشاه و همچنین تردد خودروهای با پلاک غیر بومی در شهر، نیاز است کارها و اقدامات بیشتری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان صورت گیرد.

او بیان کرد : وقتی در سطح شهر مشاهده می شود که ترددها زیاد است و وضعیت پیشگیری مطلوب نیست، ضروری است که راهکارها و تدابیر جدیدی اندیشیده شود.

او افزود: مردم استان در جریان باشند هر کاری که در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در استان انجام می شود، فقط به لحاظ حفظ سلامتی خود آنان است.

مقام عالی استان از شهرداری کرمانشاه خواست که نسبت به بسته شدن ورودی پارک ها و همچنین مسدود شدن ورودی و خروجی طاق بستان و پارک کوهستان کرمانشاه نیز اقدام کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش ترددها و بازبودن اکثر مغازه های در منطقه دیزل آباد کرمانشاه، از سازمان صمت و اصناف کرمانشاه خواست که نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در این مکان اقدام کنند.

او بیان کرد: سازمان صمت با همکاری اتاق اصناف کرمانشاه هر کجا که صلاح می بینند، مجاز هستند که نسبت به بسته شدن مغازه ها و صنوف اقدام کنند.

بازوند با اشاره به افزایش ترددها در کرمانشاه، از شهرداری کرمانشاه با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست با انتخاب یک شعار مناسب، یکبار دیگر با قاطعیت بیشتری آژیر خطر را در مناطق مختلف شهر کرمانشاه، به ویژه مکان های پرتردد به صدا آورند و در این زمینه برای مبارزه با موج دوم کرونا اطلاع رسانی جدیدی انجام دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.