ذوالفقاری در نشست خبری:

مسافران سریعا به خانه‌های خود برگردند/ یک ماه توقیف خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای مسافران

رئیس کمیته انتظامى ستاد مقابله با کرونا گفت: افرادی که قصد سفر دارند، خودروی آنها یک‌ماه توقیف و ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ذوالفقاری رئیس کمیته اجتماعى و انتظامى ستاد ملى مدیریت کرونا در نشست خبرى با اهالى رسانه اظهار کرد: امروزه بیشتر کشورهاى جهان با ویروس کرونا درگیر هستند و در طول این مدت هر کشورى بــر اساس شرایط و فرهنگ جامعه خود، تصمیمات متفاوتى اتخاذ کرده است.

او افزود: در کشور ما هم اقدامات موثری در حوزه آموزش، آگاه سازی و توصیه‌های بهداشتی از سوی مسئولان انجام شده است؛ همچنین آحاد مردم و نیروهاى مسلح در طول این مدت به کمک وزارت بهداشت آمدند.

رئیس کمیته اجتماعى و انتظامى ستاد ملى مدیریت کرونا تصریح کرد: طرح مشارکت مردمى در کمیته اجتماعى تهیه شد و به تصویب رسید و براى اجرا ابلاغ شده است.

ذوالفقاری اضافه کرد: بیشتر مردم به توصیه‌ها و تذکرات مسئولان وزارت بهداشت جهت پیشگیرى و مقابله با این بیماری توجه کردند، اما بعضی از هم موضوع را جدی نگرفتند.

او گفت: مردم از مسئولان مطالباتى مبنى بــر برخورد قاطع با ویروس کرونا دارند تا زنجیره این بیمارى قطع شود؛ همچنین اگر مردم و مسئولان به حوزه وزارت بهداشت کمک نکنند، قطعا نمی‌توانیم شاهد کاهش شیوع کرونا باشیم.

معاون وزیر کشور گفت: کسانی که قصد مسافرت دارند از همین لحظه سفر خود را لغو کنند. تنها افراد ساکن اجازه ورود به شهرهای دیگر را و حداکثر امکان عبور از کنارگذر شهرها را خواهند داشت.

ذوالفقاری گفت: کسانی که در مسافرت هستند باید سریع تر به خانه برگردند و افرادی  هم که در محل سکونت خود هستند برای سفر تصمیم نگیرند زیرا اجازه ورود به شهرها داده نمی شود.

او تصریح کرد: بنابراین کسانی که مسافر هستند بدون ورود به شهرهای طول مسیر به خانه برگردند.کد ملی افراد، پلاک خودرو و بیمه از جمله مسائلی است که برای تشخیص بومی بودن ملاک قرار می گیرد.

معاون وزیر کشور گفت: برای کارگران و کارمندانی که در جایی خارج از محل سکونت خود کار می کنند نیز تدابیری شده است و استان ها کارت تردد برای آنها صادر می کنند.

ذوالفقاری با بیان اینکه هر طرحی برای محدودیت قاعدتا مشکلاتی دارد و ما پیش بینی لازم را انجام داده‌ایم، گفت: محدودیت‌هایی هم در حمل و نقل خطوط ریلی، هوایی و زمینی اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه تمامی وسایل نقلیه باری، نیرو‌های درمانی، پلیس و آتش نشانی از این طرح مستثنا هستند، اظهار کرد: محور دیگر طرح تعطیلی ادارات، پارک‌ها و بوستان‌ها است؛ هر نقطه‌ای که محل تجمع باشد باید بسته شود.

رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا افزود: گروهی از اصناف باید به صورت صددرصد باز باشند تا خدمات مایحتاج عمومی مردم را تامین کنند و مردم در این خصوص نگران نباشند؛ اما برخی گروه‌های اصناف تا پایان طرح تعطیل خواهند بود.

ذرالفقاری یاداور شد: اصناف متخلف که به قانون توجه نکنند، به مدت یک ماه پلمپ می‌شوند؛ برگزاری هر گونه مراسم اعم از رسمی و غیررسمی که منتهی به تجمع و انتشار بیماری می‌شود هم ممنوع است.

او گفت: فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری با حداکثر دورکاری و حداقل حضور کارکنان در ادارات انجام می‌شود.

رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا اظهار کرد: در حال حاضر بخش زیادی از کارمندان، حدود ۳ میلیون نفر در مدارس و مراکز آموزشی تعطیل است، اما وزارت بهداشت کادر درمانی و انتظامی همچنان فعال هستند.

معاون وزیر کشور افزود: تمامى دادستان‌های سراسر کشور و شورا‌های تامین استان در اجرای طرح نظارت دارند؛ رهبر انقلاب هم با توجه به تاکیدات بر رعایت مسائل بهداشتی داشتند و سفر به مشهد را لغو کردند.

ذوالفقاری گفت: اگر خودرو‌ها تخلف کنند تا یک ماه خودرو توقیف و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان هم جریمه خواهند شد همچنین پس از ثبت جریمه و پس از رسیدن در محل سکونت، پلیس با کمک مشخصات نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد کرد.

او بیان کرد: برخی از مردم منتقد اجرا نشدن طرح‌های جدی‌تر بودند البته هر کاری که انجام شود منتقدانی دارد و این طرح با در نظر گرفتن شرایط زندگی و نوروز اعلام شده و امیدوارم مردم جدی بگیرند.

ذوالفقارى در پایان یادآور شد: کسانی که در شیوع بیماری نقش داشته باشند مجازات سنگینی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۱:۳۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
من ۲ ساله از تهران به تنکابن نقل مکان کردم و کلا اینجا زندگی میکنم ماشینم پلا‌ک تهرانه.الان تکلیف چی میشه؟وقتی تهران قرنطینه کامل شده یعنی کسی نمیتونه ازش خارج بشه یعنی من از قبل اینجا بودم دیگه.الان ما رو هم جریمه میکنن یعنی؟پلیس مینویسه یا دوربین میزنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
دداش از اول باید جلوشو میگرفتید نه حالا با جریمه ۵۰۰ هزار خیال میکنی مردم وضعشون خیلی خوبه تو که حقوق میگیری
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۳:۴۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام برای همه عزیز ایران احترام من میخواستم.کدونا تنشاالله پاک شود.واقعا کرونا خطر دارد.باید مراقب باشد.ولی ماشین نباید جریمه کنند.ما درامد نداریم بیکاریم باماشین کارمیکنیم نان وپنیر بخوریم حااا جریمه کردی ازکجا لیارم بدم....ای خدایا نجات بده
Germany
ابرا هیم
۱۶:۲۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
ماشینم پلاک شهر خودم بوده ، همسرم از شهر دیگه ، محل کارم بوشهر، هنگام اجرای طرح فاصله گزاری اجتماعی ، پونصد تومن جریمه شدم چون ناچار بودم خونه پدرخانم ساکن باشیم، الان ماشینم اوردم بوشهر، پلیس داده پارکینگ ، با اینکه مدارک سکونت بخاطر کرونا نشون دادم جریمه شدم ،ایا راهی برای اثبات تخلف مامور دارم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت با این جریمه پونصد هزار تومنی اخر بی انصافی روبه مردم بیچاره میکنه اخه بی انصاف توی این وضعیت بی کاری و بی پولی چرا جریمه میکنید بی انصاف اگه واقعا به فکر مردم هستین و قسد کمک دارین چرا جریمه میکنین
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. بنده در تاریخ ۲۸اسفند ۹۸ جریمه ۵۰۰ هزاری و توقیف یک ماهه شدم. الان اگه ۵۰۰ هزارو بدم ماشینو از پارکینگ میتونم در بیارم یا نه. ممنونم جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام من خرمشهر هستم ودکترم آبادان هستش الان باید برم برااین ماهم ویزیتم کنه و داروامو برام بنویسه که حتما باید دارو مصرف کنم الان نمیدونم چیکارکنم نه ماشینی تردد میکنه اونجا نه ما میتونیم بریم چیکارکنم ؟راه ها هنوز بستس!؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا اسمعیلی
۱۷:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام بچه هام تو یزد هستند الان مدت یک ماه میشه آیا من می توانم با خودروی شخصی پلاک تهران چطوری می تونم اونها را بیارم منتهی دارد شهر یزد نمی خواهم بشم آیا برای رفتن جریمه می شم
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۲۱:۲۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ما در تهران زندگی میکنیم قبل از عید به خاطر شیوع کرونا به استان کرمان اومدیم وهنوز هم کرمان خانه پدرم هستیم حالا قصد رفتن به خانه مان داریم و مشخصات بومی بودن را نداریم چون الان حدود سه سال هست که تهران هستیم ایا میتونیم برگردیم تهران خونه خودمون اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۵:۱۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خسته نباشید همسرم در گلخانه ای در۷ کیلومتری جاده سرخس کار میکند روز دوم عید رفت سر کار وروزی که امد ماشین توقیف کردن و ۵۰۰هزار تومان جریمه روز بعد برگه تردد گرفته ولی ماشین بردن پارکینگ این جریمه هم برای ما خیلی سنگینه وهم دراوردن خودرو خیلی سخت ما اندازه ۵۰۰ هزار تومان فقط کرایه ماشین دادیم برای دراوردن خودرو نتوانستیم باید چه کار کنیم ممنون از راهنمایی شما ...
Iran (Islamic Republic of)
مریم رضایی چایجانی
۰۰:۱۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
بنده یه خانم سرپرست خانوارم که پام عمل شده خونه پدرم گیلانم کدملی منم گیلانه اما بخاطر پلاکم وبیمه نامه زنجانه ماشینمو بردن پارکینگ ۵۰۰ هم جریمه زدن من باید برم زنجان دادگاه دارم هیچ وسیله ایی هم نمیبره زنجان اخه چه وضعیته مگه میدونستم کرونا میاد خدا روخوش نمیاد ملت رو توعید اذیت کردید
Iran (Islamic Republic of)
مریم رضایی چایجانی
۰۰:۱۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
بنده یه خانم سرپرست خانوارم که پام عمل شده خونه پدرم گیلانم کدملی منم گیلانه اما بخاطر پلاکم وبیمه نامه زنجانه ماشینمو بردن پارکینگ ۵۰۰ هم جریمه زدن من باید برم زنجان دادگاه دارم هیچ وسیله ایی هم نمیبره زنجان اخه چه وضعیته مگه میدونستم کرونا میاد خدا روخوش نمیاد ملت رو توعید اذیت کردید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام شمااگه ساکن یک شهری باشیدوپلاک خودرو مال شهردیگه باشه بایدماشین متوقف بشه ،ماساکن مهابادیم ماشین ما پلاک تهران هست ماشین ما ا بردن پارکینگ و۵۰۰هزارتومان هم جریمه شدیم ای انصاف هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
من ساکن تهران هستم در 5 سال اخیر وماشینم پلا ک شهر ستان است ایا داخل شهری جریمه جدید شاملم میشود در این طرح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
با سلام شرایط کسانی که ساکن شهرستان ها هستند ولی پلاک خوردوی آنها برای تهران هست آیا شامل جریمه و تو قیف خوردو میشوند
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۰۰:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام.من در تهران شاغل هستم در یک شرکت خصوصی و منزل دارم.از اول اسفندماه شرکت تعطیل شد و برگشتم شهر خودم.الان متاسفانه شرکت ما گفته از ۱۵ فروردین باید سر کار باشیم در صورت غیبت اخراج میشیم.ترمینال تعطیله و من نمیدونم چطور باید برگردم به تهران.لطفا راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۲۰:۴۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اگر مسئولان واقعا به فکر مردم هستند در این شرایط بحرانی و اقتصاد افتضاح سعی کنند مردم رو بلحاظ مالی کمک کنند هرچند چنین چیزی از این مسئولین قطع به یقین بعید است اما کمک کردن یعنی مجانی یا تخفیف در قبوض ماهانه یا افزایش مقدار یارانه و امثال اینها نه اینکه از هر ترفندی برای خالی کردن جیب ملت بلانسبت ساده استفاده کنند، این جریمه ها و طرح های خنده دار زوج و فرد به بهانه کرونا واقعا ایرادات بسیاری رو دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
باز هم تو این وضعیت یه عده میگن صبح زود بریم تا متوجه ما نشن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
چه خبر از حمایت های معیشتی دولت؟!
جالبه، خیلی جالبه. میگن تردد ممنوع، بعد نمی گن مردمی که هشتشون گرو نهشونه، از کجا بیارن بخورن؟
این تعللِ در اعلام سختگیری در قرنطینه هم بخاطر این بود که با دست قرنطینه رو پس بزنی که بعدش این مردم باشن که قرنطینه رو مطالبه می‌کنن که تو هم با اکراه قبول کنی و دیگه واریز کمک معیشتی به مردم رو گردن نگیری. چون زیر یک خواسته ی بزرگ به اسم قرنطینه رفتی و حالا حالاها جا داره منّتش رو سر مردم بذاری و زیرپوستی داری میگی کمک‌معیشتی بی‌کمک‌معیشتی؟ آره؟! همه‌ی کاراتون با برنامه‌ست اتفاقا. کارتون رو خوب بلدید. مردم وقتی ویروس نبود به خاطر اوضاع اقتصادی داغونی که دستپخت شماست لنگ بودن، دیگه چه برسه به الان که ویروس اومده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
مگراقای ریس جمهورنگوفت ما نه حال بعدا ز عید قرنطینه نداریم حال چه شده همه شهرا قرنطینه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خدمت خبرنگاران و مسئولین عزیز باشگاه خبرنگاران جوان یک مطلبی خواستم بگم که البته ربطی به کرونا و اینها نداره و از این بابت ذرخواهی میکنم، بنده به سرکار خانم چخماقی چندین بار ایمیل زدم و پیامک زدم که تو برنامه صرفا جهت اطلاع یا برنامه پیگیری مشکلات مردم که تو خبر 20:30 پخش میشه مطرح کنن و پیگیری کنن ولی متاسفانه ترتیب اثر داده نشد مجبورم اینجا بگم ای کاش آقای یوسف سلامی یا دیگران لااقل مشکل ما رو مطرح و پیگیری کنن: آقا منطقه یاخچی آباد و شهرک وصال و خانی آباد و فرهنگیان و سیزده آبان حتی یک عدد جایگاه پمپ بنزین نداره و برای رسیدن به نزدیکترین جایگاه باید بیش از 10 کیلومتر از منزل رانندگی کنیم درصورتیکه حوالی میدان وصال پره از زمین و اراضی بایر و تخت که به راحتی میشه یک پمپ بنزین احداث کرد و قطعا بدلیل اینکه هیچ جایگاه دیگری تو این منطقه نیست مشتری زیاد هم خواهد داشت؛ خواهش میکنم این مورد را پیگیری کنید ما خیلی درگیر این موضوع هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خدمت خبرنگاران و مسئولین عزیز باشگاه خبرنگاران جوان یک مطلبی خواستم بگم که البته ربطی به کرونا و اینها نداره و از این بابت ذرخواهی میکنم، بنده به سرکار خانم چخماقی چندین بار ایمیل زدم و پیامک زدم که تو برنامه صرفا جهت اطلاع یا برنامه پیگیری مشکلات مردم که تو خبر 20:30 پخش میشه مطرح کنن و پیگیری کنن ولی متاسفانه ترتیب اثر داده نشد مجبورم اینجا بگم ای کاش آقای یوسف سلامی یا دیگران لااقل مشکل ما رو مطرح و پیگیری کنن: آقا منطقه یاخچی آباد و شهرک وصال و خانی آباد و فرهنگیان و سیزده آبان حتی یک عدد جایگاه پمپ بنزین نداره و برای رسیدن به نزدیکترین جایگاه باید بیش از 10 کیلومتر از منزل رانندگی کنیم درصورتیکه حوالی میدان وصال پره از زمین و اراضی بایر و تخت که به راحتی میشه یک پمپ بنزین احداث کرد و قطعا بدلیل اینکه هیچ جایگاه دیگری تو این منطقه نیست مشتری زیاد هم خواهد داشت؛ خواهش میکنم این مورد را پیگیری کنید ما خیلی درگیر این موضوع هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
باعرض سلام وآرزوی سلامتی برای همه عزیزان هموطن اولا نمیتوان به عزیزانی که به مسافرت رفته اند حال چه با دلیل موجه و چه غیر موجه توهین شود بالاخره همه مفهوم تعطیلات عید نوروز در فرهنگ ما را به خوبی درک میکنند ثانیا وقتی مشکلی بوجود می آید اکثرا هیجان زده شروع به صحبت میکنند! درست است که به دولت انتقاداتی وارد است اما آیا الان و در این شرایط زمان انتقاد است؟ثالثا دوستانی که نظر می دهند مطمئن باشند اگر مسئولیتی داشتند یقینا تصمیماتی مشابه عزیزان مسئول در این حوزه را میگرفتند در انتها باید با همدلی همکاری و مشارکت همه هموطنان به این مشکل غلبه کرد نه با توهین و بی احترامی به دیگر هموطنان ابتدا هر کسی از خود شروع کند هیچ فردی شرایط دیگر افراد را به خوبی نمیداند پس اظهار نظر در قبال دیگران درست نیست اجازه بدهیم عزیزان مسئول تصمیم گیری درستی به دور از این هیجانات انجام دهند و مردم در اجرای این تصمیمات مشارکت کار آمد داشته باشند. به امید غلبه بر این بیماری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
داداش همین مردمی رفتن مسافرت و از اول اسفند مسولین خواهش کردن خونه بمونید اوضاع رو بدتر کردن.وقتی سختگیری شل گرفتن باشن گوش نمیدن.لازم نکرده از مردمی دفاع کنی که پاشدن رفتن گردش و تفریح حق اون کسایی که تو خونه موندن خوردن.تعجب میکنم از صحبتات.کمی هم فکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
اگه براي زدن ماسك بصورت سراسري و همگاني همينقدر سخت گيري ميكردين مدتها بود كه ديگه كرونايي وجود نداشت مثل چين كه ماسك اجباريه و پليس از ماسك يه پيرزن هم نميگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
با سلام مسولین کاریکه میبایس از اول انجام بدهند از آخر دارند انجام میدهند
Iran (Islamic Republic of)
آقایی
۰۸:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید لطفا اطلاع رسانی کنید بازار عبدل آباد واقعا شلوغه محل اسکان دست فروشان بسته است انا متاسفانه جمعیت در بازار احسانی واقعا خطرناکه
Spain
پژمان تورک
۰۷:۴۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
بالای سره ایرانی جماعت باید زورباشه . شبا برید دور میدان شوش بخدا هزارنفر کارتن خواب دارن دستفروشی میکنن و مامورین انتظامی هم توجهی بهشان ندارد. لطفا اقدام کنید خیلی خطر داره . ماازترسمان دیروز نان نخریدیم و بابرنج سرکردیم . آنوقت کارتن خوابهایی ک اصلا بهداشت ندارن صدتاصدتا تجمع میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام.چرا زودتر این کار رو نکردید.مردم بی ملاحظه حق ندارن حرف بزنن.جان مردم ایران در خطره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
تو شهر ما هیچ مسافری نیومده چون هیچ جایی هیچ خدماتی به پلاک غریبهای که حتی ساکن شهر هستن رو نمیدن حتما باس به زبون محلی حرف بزنه یا این که بفهمن طرف آشناست تا بهش چیزی بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۱۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
هرچه خدا بخاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آقا حق منه سهم منه که سالی یه بار برم مسافرت و گردش. هیچکس هم حق نداره ابن حق رو از مت بگیره. به من چه یه عده سیستم ایمتی بدنشون ضعیفه. برن قوی کنن. من که مسافرت میرم، شما ها هم بشینید تو خونه کرونا نگیردتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
بابا رویین تن
حق الناس دیگه میدونی چیه یا نه خودخواه
Iran (Islamic Republic of)
واعظ
۱۰:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
این صفتی که شما دارید بهش میگن کبر و خودپرستی، همون صفتی که بواسطه اون شیطان از درگاه حضرت حق رانده و هلاک شد، خودتونو اصلاح کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
تواگرمی خواهی کرونابگیری به ماچه ولی دیگران را آلوده می کنی انشا....کرونا بگیری وبمیری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
بازهم یک فیک آلبانی یه حرفی زد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آقا امروز یه ماشین نمره تهران تو پارکینگ خونمون دیدم یه لحظه فکر کردم دارم عزرایلو می بینم.حالا کجا برم که خودمو خانوادمو اونجا قرنطینه بکنم.خداییش خانوادم یک ماهه که تو خونه حبس هستن
Iran (Islamic Republic of)
تاربل
۰۰:۱۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آقای ذلقثاری چرا گذاشتید مسافران بروند که حالا می خواهید جریمه کنید
Iran (Islamic Republic of)
دبیراگر
۰۰:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
اگر سخت گیری نشه. کشور، مردم، همه آسیب می بیند. خطر جدی است. مردم شریف شما را به خدا رعایت کنید. ما ادعای مسلمانی داریم باید الگو باشیم. اگر ما باعث آلودگی ومرگ کسی را فراهم کنیم جواب خدا را باید بدهیم. بگذارید مسولین مدیریت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
60 درصد مردمی که در خانه موندن، موافق سخت گیری هستند و اون 40 درصد سهل انگار که مسافرت میرن و خونه نمیمونن با دیدن مرگ و میرهای بیشتر بیماری در آینده خودشون جزو طرفداران قرنطینه و سخت گیری خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۳:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
من نه پلاکم مال شهر محل سکونتم هست نه کد ملی نه بیمه ولی خونه تو شهر دارم باید سند خونم حمل کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
خيلى ها شهرهاى ديگه خونه يا ويلا دارن
ولى نبايد از محل سكونتشان خارج بشن
وقتى ميگن از محل زندگى و سكونت خارج نشين يعنى نبايد بشين چه شهر ديگه خونه داشته باشين چه نداشته باشين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اقا یا خانومی که این پیام رو میخونید ما چگونه درخواست هامون رو باید به مسولین بگیم توسط شما خبرنگارها دیگه ,اقا ما میخوایم پول انتقال بدیم میگین بانک نرین بیرون نرین خودپرداز هم الوده هست رمز پویا هم خیلیهاااا ندارن پس باید چیکار کنن بارمز دوم هم فقط میشه ۱۰۰انتقال داد این رمز پویا خیلییی خوبه ولی نه تو این شرایط حلههععع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
قابل توجه قوه ی مقننه: یک سرباز دو سال از عمر و جوونیش رو پای خدمت به مملکت می گذاره، بعد این دو سال جزء سابقه ی بیمه اش هم حساب نمی شه و باید باز هم پول بده و سربازیش رو بخره. واقعاً که خیلی مسخره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
باید از اول اسفندماه قرنطینه میکردن ،اول هم از قم شروع میشد
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۳:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
کاریه که باید از اول عید انجام میشد ولی متاسفانه مصلحت اندیشی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
تا قرنطینه خونگی نشه هیچ فایده نداره ،وگرنا هرکی تو شهر خودش بگرده شاید ناقل بیماری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خوب کاری می کنید وقتی کسی گوش نمیکنه دیگه راهی باقی نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خیلی دیر شده بعضیا از شهرهای بزرگ امدن شهرستان ...تازه اینجا هم که اومدن تو خونه نمیشینن که ... اینقدر فرهنگ دارن که میرن عید دیدنی اقوام.....جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
آقا ترو خدا پمپ بنزینها رو ببندین فقط برای آمبولانسا ماشینهای اداری و انتظامی اجازه سوخت گیری بذارین تنها راه کاهش رفتو آمد همینه مگه یکماه اینکارو بکنید چی میشه یا لااقن ساعت فروش بنزینو از یه ساعاتی به بعد تعطیل کنید بخدا ماهم آدمیم باحقوق ماه ای یک میلیون تومن رو پمپ هستیم داریم خدمات رسانی میکنیم کار ماهم کمتر از اون پرستار و دکتر نیستش بخدا باهزار مدل آدم در ارتباطیم جونمونو گذاشتیم کف دستمون با اون حقوق ناچیز میاییم سرکار بخدا هیچ ارگانی نه به ما ماسک میدن نه دستکش الان یکماه بخدا به ما هیچیزی ندادن خودمونم بخاطره سلامتی خودمون هر کالای پزشکی یا داروخونه ای میریم نه دستکش هستش نه ماسک دروست حسابی بجز ماسکهای پارچه ای معمولی از شمال این پیامو میدم رشت از باشگاه خبرنگاران جوان خواش مندم این متنو من‌و انتشار بدن یک دنیا ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
فقط قرنطینه جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
آقا تو این وضعیت همه به فکر همه چی هستند.هیچکس به فکر دانشجوهای بدبختی که بخاطر تعطیلی برخی درس هاشون قراره حذف بشه چون عملی هست و سنواتی ندارن برای ادامه تحصیل و بعد کرونا از دانشگاه به اجبار باید اخراج بشن نیست.برخی ها ترم اخر سنوات ارفاقی هستند و اگر تمام نشه درس هاشون باید اخراج بشن.ماکه صدامون بجایی نمیرسه.yjcتوروخدا پیگیری کنید کاری نمیشه برای این قشر کرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
قانون سربازی با توجه به بیکاری جوانان و تحصیل کرده ها و همچنین تحولات کشور باید اصلاح بشه، مدتش را کم کنید و حقوق سربازان را متناسب با عمری که میگذارند بدهید
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۲۱:۰۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
گناه ما کارگران جهاد نصر معادن گل گهر چیست که روزی ۱۲ساعت کار میکنیم مگر ما خانواده نداریم هر کدام از ما آلوده بشیم چند نفر ا آلوده میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سهیمه بنزین رو قطع کنین کسانی از شهر خارج شد ن تا بنزین سه هزار تومانی بزنه تفاوته قیمت بنزین رو هم تزریق کنید به وزارت بهداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم سهیلی
۲۰:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خدا بیامرزد پدر آن شخصی جرایم گذاشته ای کاش یک میلیون تومان 2 ماه ماشین پارکینگ فردمورد نظر 15 روز زندان این اشخاص برای سلامتی دیگران راضی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این راه نشدنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خریدهای آیلاین تمام اجناس ضروری مثل نان و دیگر مواد خوراکی رو فعال کنید و برنامه براش بریزید که کسی بیرون نمیره زیاد، فقط بفکر کسب و کار های بیرونق این روز ها و خانواده های محروم بکنید که حتما خیلی سخت بهشون میگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
کسی که پلاک تهران و ... دارد اما ساکن استان و شهرستان دیگری هست ، اگر در همان شهر ساکن تردد کند جریمه دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
کشورهای دیگه زندانی هم می کنند ،کاش توایران هم برای افرادی که نمی فهمند،زندانی تعیین کنند
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
باید(0,000,000 8) نفر را زندانی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
قانون سربازی با توجه به بیکاری جوانان و تحصیل کرده ها و همچنین تحولات کشور باید اصلاح بشه، مدتش را کم کنید و حقوق سربازان را متناسب با عمری که میگذارند بدهید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
پس از ۹ روز خانه نشینی، و اتمام بعضی مایحتاج ضروری، به جهت خرید اقلام مورد نیاز و به صورت انفرادی و با رعایت کلیه موازین بهداشتی، به هایپر استار ارم مراجعه کردم و با کمال تاسف و تعجب، شاهد بی موالاتی خیلی از مشتریان فقیر(البته از نوع اجتماعی و فرهنگی) بودم که هنوز هم در کمال افتخار بچه هایشان را با کفش در چرخ دستی ها قرار داده مانند درشکه چی، تردد مینمودند و تاسفبارتر اینکه وقتی به آنان اعتراض میکردم، میگفتند که مگر عیبی داره..؟!! و حتی یکی از آنان گفت..آخه اگه از چرخ دستی خارجش کنم دخترم ناراحت میشه..!! فاجعه بارتر اینکه وقتی با حراست و امور مشتریان، موضوع را مطرح کردم، چیزهایی را عنوان نمودند که از بازگو کردن آن شرم دارم..، آنهم توسط کسانیکه ادعای فهم و شعورشون گوش و چشم فلک را میدرد و اگر به قیافه شان نگاه کنی، اشتباها" فکر میکنی که همین الآن از شانزه لیزه ی پاریس طی الارض نموده و به آنجا آمده..!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
باسلام خسته نباشید به همه زحمت کشان مملکت.خواهشا تورو خدا من و خانوادهام و دور بریام حاطر هستیم تا چند روز بگین توخونه بشینیم اما تموم بشه بره پی کارش. اخه اینطوری نمیشه که هر روز شما میگین بیرون نیان اما باز مردم میان. پس کناه اونایی که تو خونه موندن چیه. این عمر باید همه مردم باهم خونه بمونن تا زود تموم بشه. وگرنه اگر اینطوری پیش بره نصف مردم بیرونن نصفشون خونه این ویردس ریشه کن نمیشه. تورو خدا یکاری بکنین که همه به مدت دو هفته خونه باشن بلکه این ویروس ازبین بره. من خودم کارگر ساختمان هستم بچه مایه دار نیستم که بگم چند ما میرم ویلای بابام وقتمو میگذرونم تا تموم بشه .ممنون از همه اتون که هر روز خیابونا تو کوچه ها رو صد عفونی میکنین واقعا خیلی زحمت میکشین نباید زحمتهاتون حدر بره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
لطفا مسولین بیشتر سختگیری کنند.در ایتالیا وبقیه اروپا جریمه سنگین بایدپرداخت کند هرکسی که بدون دلیل ازخانه بیرون شود.مملکت ما انگار نه انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این روشها از کرونا جلوگیری نمی کند بهترین راه قرنطینه شهرهای آلوده است به طوریکه مایبحتاج مردم توسط دولت تامین شود وگرنه هرکسی مجبوراست برای تامین مایحتاج خوداز خانه خارج شود وچاره ای جز این وجود ندارد فکربهتری بکنید
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
مایبحتاج مردم توسط دولت تامین شود???عالیه توخونه بشینیم بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
فرهام
۱۹:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
صبحت بخیرباشه دولت
بعداز گذشت 1ماااااااااااه؟؟؟تازه بفکر افتادید. حالا که 2000نفر رفتن زیر آهک!
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آهک بده?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خسته نباشید من از مسافرت برگشتم خونمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
عزیزم خوش گذشت ؟ حالا یا ویروس دادی به اون بدبختها یا ویروس گرفتی خو بدبختت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اینکاراراباید قبل ازعید میکردید نه الان که رفتن همه جاراگند زدند بی فرهنگا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
انتقال مسافر با هواپیما اصلا هیچی رعایت نمیشه همش الکیه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
چقدر دیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا اداراتی مثل دادگستری را تعطیل نمیکنید جانشانو از سر راه اوردن !!!!!!!!!!!!شوهر من از صبح میره تا عصر با مردم ارتباط دار.
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
نره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام باید ای اقدامات را تا قبل از شروع نوروز اجرا میکردند
این همان طرحی است که سرلشگر باقری با عنوان روند خلوت سازی تردد ها در معابری شهری وخیابان ها وجاده ها از ان صحبت به میان اوردند ولی نمی دانم چه کسانی در ان موقع زمانی مانع اجرای این طرح شدند
خودتان قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
فکر می کنم جریمه ها باید خیلی سنگین تر بشه گروهی در منزل پوسیده اند به امید از بین رفتن بیماری اما بخاطر خوشگذرانی بعضی آمار کاهش پیدا نکرده روز به روز داره بیشتر میشه
فقط توسل به زور برای اینها جواب می ده
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
همش از جریمه میگی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اقا ما کارمندان شیفتی چکار کنیم که نه کسی به فکرمونه نه مسولی سرکار هست که درد حالومون رو بفهمه همه تو خونه موندن از ترس کرونا ما نگهبانان باید شیفتی بریم سر کار انگار نه انگار حقوقمون هم کمتر از کسی هست که از اول اسفند تو خونه لالا کرده این عدالته
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
نه کسی به فکرمونه??? خودت به فکر خودت باش محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
به هر بهانه ای پول بگیرید
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
از کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
از دولتی که رئیسش میگه من از گرانی بنزین بی اطلاع بودم
چه انتظاری میشه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
یکم دیر نیست؟؟!؟!؟
چین با اون جمعیت از اول همه رو مجاب کرد شما بعد از 5 هفته تازه خط و نشون میکشید...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
چین اگه میتونست جلو ویروس بیگیره که الان جهانی نمیشد
پس چین عامل اصلی پخش ویروس کرونآ در جهانه
و اینو هم بدونه تا زمانی کرونا ریشه کن نشده جانش هنوز درخطره
چندسال پیش ویروس سارس تو عربستان اومد ولی همونجا سر به نیست شد
پس خودش نخاست جلو کرونا رو بیگیره درضمن اروپاها هم اون کارخانه شرکت داشتن هزارنفر نیروی کاری داشتن اونا رو هم الوده کردن فرستادن اروپا ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
آقایون .. اگه روز اول قم رو قرنطینه میکردید این فاجعه انسانی رخ نمی داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اگر قرنطینه از همون روز اول اجرا میشد و شهر قم را قرنطینه میکردند وضع الان این نبود. من نمی دونم بعضی از این جامعه پزشکی از کجا مدرک گرفتند که کل دنیا و کشورهای پیشرفته به قرنطینه اعتقاد دارند ولی این دانشمندان قرنطینه را اشتباه و قرون وسطایی می دانستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
هیچی نمیکنید چون شهر ما خیلی بی در و پیکره تعداد زیادی از مردمش دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام اگر سری بزنین به روستا ی حسن اباد شهرستان اقلید میبینین همه مغازه ها از اسناف پوشاک کفش فروشی همه باز هستند مسافر‌های از یزد و اصفهان به روستای ما امدند نانوایی ها بهداشت رعایت نمیکنند لطفا همه جا این تصمیم گرفته شود خدا خیرتون بده ازتون بی نهایت ممنونییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
آقای مسئول باید قبل از عید این کارو میکردی نه الان که دیگه کار از کار گذشته.دیگه مسافرا الان برگردن یا پانزده فروردین دردی رو دوا نمیکنه.این انسان نماهای بی تفکر و بی خیال و بی ملاحظه ای که رفتن دنبال خوش گذرونی تو این شرایط همه شهر هارو آلوده کردن
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت گو
۱۶:۳۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
هر چی قانون بذارید سخت گیری کنید فایده نداره مردم ما هیچی براشون مهم نیست تا بلا سرشون نیاد قدر عافیت رو نمیدونن .تاسف برای مردم سرزمین خودمون
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
داداش گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
میرا اریا مهر
۱۰:۵۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
من هم با نظر شما موافقم
Germany
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بنزین رو ده برابر کنید
جاش پول واسه خانه ماندن بدهند
کسی نباید بیرون بره جدی بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بجاش اون پول رو بدن ب مردم نه حساب خزانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
تودیگه اصلانظرنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
نه گرونی چرا جایگاها به خودروهای غیر بومی بنزین ندن راحت ترین کار ,از اول فروردین باید این کار رو میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده زودتر این کار بادی انجام میگرفت تا مسافرا اینقدر کرونا رو مسخره نمگرفتن واین همه الودگی نداشتیم ترا خدا همه شهر ها این کار شود شهر های کوچک هم لطفا از این تصمیم استفاده شود باتشکر از مسعولین کادر بهداشتی کشور که در خط مقدم کار میکنند اجر انها با امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش زودتر اجرا میشد ؛ ولی همین الان هم جای شکرش باقیست ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
شما که میخواستی سخت گیری کنی اینو از همون اول میگفتی و اجازه مسافرت نمی دادین اول درو باز میکنید بعد که همه وارد شدن میگین تا ده میشماریم همه بیان بیرون. حداقل یه فکری به حال ما که مغازه داریم و اجاره میدیم بکنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۴۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
حتما باید زور بالاسرتون باشه تا بفهمید؟؟؟این بنده خداها که قبل از تعطیلات نوروز بارها محترمانه خواهش می کردند که مردم سفر نرید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اقای محترمی که چپ و راس حرف از قرنطینه از درب منازل و این حرفا میزنی تو میدونی ۵۰ درصد مردم ایران روز کار میکنن شب میخورن.قرنطینه درست ولی با کدوم پس انداز با کدوم یخچال پر .
هرکی بیخود میره سفر درست ولی اونی که مسافر کش هست اونی که دس فروش هس تکلیف اونا چیه.
این دسته بی پولی با کرونا هیچ تفاوتی براشون نداره .واسه همینه که گوششون بدهکار نیست به حرف من و شما.اوکی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
امروزشرایط طوری هس که دیگه جای نق زدن نداره یه چیزی پیداکنیدبخوریدازجونتون که مهمترنیس البته منم ازهمین دسته هسم که گفتین شایدم بدترولی چاره چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
خطاب به ناشناس، حرف مفت مالیات نداره. یه چیزی پیدا کنین بخورین!!! یعنی چی دقیقا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام ما کارگر معدن ۳گلگهر سیرجان هستیم و ۱۲ساعت کار میکنیم آیادرست است با این وضعیت بیماری کرونایی در این شرایط سخت کاری کار کنیم تقاضای عاجزانه دارم رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اینهمه آدم بیکار شدند باید بقیه اصناف غیرضرور هم تعطیل بشن تا زنجیره انتشار ویروس قطع بشه، بغیر از موادغذایی و دارویی بقیه اصناف باید کلا فروشگاهاشون یه مدت تعطیل بشن وگرنه اثر طرح قرنطینه از بین میره، انتشار این ویروس خیلی جدیه لازمه که تدابیر شدیدی در این زمینه اتخاذ بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ، مجلس ایران برای رفاه حال سربازان نمیخواد قدمی برداره؟ دوسال خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
شاید مجلس ترکیه بخواد سربازاشو بندازه تو چاه ما هم باید بندازیم؟! اخه این چ تفسیر مفتیه دیگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
ربطی نداره
مرخصی میدن نهایتش
Germany
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
جمع کن بابا
کجا تو ترکیه همچین چیزی شده
برو خدمت بکن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
ول کن آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
کسایی که منفی گذاشتن چون خودشون سربازی ندارن بوده؟
تا وقتی حسادت و بخیلی دارید بایدم گرفتاره بلا باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آقا ما رفتیم تو هم برو دیگه کشتی خودتو!!!تو هر صفحه مربوطو نا مربوط بحث کاهش خدمت سربازی رو وسط میندازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آقا می خواستی معاف بشی نشد حالا گیر دادی کم بشه اینم نمیشه بی خیال شو دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
کاش من یک کاره مملکت بودم اینایی که بدون توجه به هشدارها میرن مسافرت رو مینداختم زندان ماشینشونم تا یک سال توقیف میکردم و جریمه ده میلیونی مینوشتم تا ببینم بازم میرم مسافرت یا نه؟؟؟ اینا هیچی حالیشون نیس خودتون بمیرید به درک چرا بقیه رو مریض میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خوابیدی خانه از چیزی خبر ندار ی مردم از کجا نون بیارن بیار بی درد بیخود حرف نزن از اول آخر باید ازین دنیا بری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
مسافرت کردن چه ربطی به نون در اوردن داره آدم نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این کار رو باید از همون اول میکردین ولی خب حالا هم خوبه جلوی ضرر رو هرجا بگیری منفعته
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۵۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام چه عجب مثل اینکه تازه از خواب بیدار شده اید. طبق منحنی سازمان بهداشت جهانی حد اکثر بیماران کرونایی از پنجم تا نهم فروردین بوده وحد اکثر بین بیست وپنج تا سی هزار مبتلی میشده اند وحدود بیستم اردیبهشت کنترل کلمل میشده است. حا ل با ندانم کاری شما فعلا منتظر پیک دوم هستیم. دست مریزاد.کنترل رفت وامد وظیفه شما بوده است.وجدانا کار خود را انجام دادهاید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آقا مگه مردم خودشون شعور ندارن که همه منتظر بودن حتما زور بیاد بالاسرشون که رعایت بکنن.از دوهفته قبل عید دارن بهتون التماس میکنن که سفر بی مورد نرید.
Iran (Islamic Republic of)
ر.خ
۱۵:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این جریمه خیلی کمه باید پنج میلیون تومان باشه که بازدارندگی داشته باشه. این جریمه خیلی خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
کارگران جهادنصرمعدن گل گهر باید روزی ۱۲ساعت سر کار باشیم ما خانواده نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
باید سخت گیری کنید تا عده ای که همه چیز رو شوخی گرفته اند به خود آیند
جان همه مردم در میان ست
شوخی که نیست
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
جان همه مردم در میان چی هست?
Iran (Islamic Republic of)
آزادبخت
۱۸:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اینایی که منفی دادن فازشون چی بوده........... کاش میفهمیدیم فازشون چیه این آیا انسان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
رفتم فروشگاه فروشنده میگه کرونا برا کسایی هست که بیکارند و فعال نیستند،میگه تو جاهای خوش آب و هوا که اصلا نمیگیرن
خودشم که اصلا رعایت نمیکنه و مجبوریم ازش چیز ضروری بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
آش بی نمک منظورش پای جان همه مردم وسطه!
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
ناشناس مگر جان پا داره?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
جریمه رو باید بالاتر ببرن. 500 تومن کمشونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
متاسفانه در کشور ما مسئولان بعداز حادثه تدبیر میکنن چرا قبل از عید این طرح رو پیاده نکردید الان همون مسافران خودشون کرونا دارن و باعث انتقال هستن چرا مسئولین ما دیر عمل میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
تنها راهش بستن کلیه پمپ بنزینهاس تا کسی نتو نه ماشینهاشو نوبیرون بیارن بجز ماشینهای دولتی وامدادی وانتظامی وثاپورت کردن مردم به مدت یکماه وقرنطینه خانگی بادادن غذا و دارو بخدا تنها راهش همینه نه بستن بین شهرها بخدا فکرکنید بیرون شهرها رو بستین داخل شهرها رو میخایین چیکار کنید موجع اصلی بعد از ۱۵،٬شروع میشه چین اسپانیا روسیه بلژیک وبقیه کشورها چیکار کردن کلیه تردد داخل شهرها حتی منع رفت و آمد مردم پیاده در داخل خیابونهارو منع کردن این میشه یه کنترل دروست و حسابی مردم گرفتارن گرسنه هستن لااقن ثاپورت مالی وغذاییشون کنید یکماه که سحله یکسال بیرون نمیان آقایان مدیران دولتی این میشه یه تصمیم ملی وتنها راهش اینکه رهبر عزیز کشور دستور بدن یک تا سه ماه کلیه کشور قرنطینه خانگی بشن ومردم رو هم مالی هم دارویی هم غذایی ثاپورت کنید بخدا موفق میشین کرونا رو شکست بدین بخدا یکماه مردم رو هزینه مالی وغذایی و دارویی کنید چیزی ازتون کم نمیشه بخدا با این کار یه محبت بزرگ به کادر درمانی زحمت کش کشور میکنیدکه همشون خسته هستن از دکترها تا پرستارها تا مستخدم بیمارستانها گرفته میکنید هم یه محبت به کل مردم کشورتون هم کلیه خدمات رسانی به مردم در بیمارستانها باحجم کمتر وبهتری صورت میگیر ه وتلفات کمتری شاهدش خواهیم بود انشاالله که این متن بند حقیر به دست رهبر عزیز کشور برسه که حرف دل تمام مردم مسلمان و انقلابی این کشور عزیز میباشد با تشکر
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بستن کلیه پمپ بنزینها بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بیچاره راننده تاکسی ها
بنده خدا کسبه ریز خورده ای ها
بدتر از همه دور میدون کاریا
اینها چیکار کنند پس
اگه بدونم کدوم از هم کوچه ای هامون و هم محله ای هامون نون شب مناسبی ندارن کمکشون می‌کنم
کاش میشد نیازمندان واقعی رو تشخیص بدیم
Germany
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
من مسافرکشم درآمد ندارم
چیکار کنم ؟؟
Canada
عزراییل
۱۴:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بتمرگین تو خونتون و الا باید بمیرید و در یک گودال 3 متری با 20 کیلو اهک دفنتون کنن

لطفا منتشر کن تا اثر کنه
Iran (Islamic Republic of)
سراب
۱۶:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
والا از اسمت بیشتر ترسیدم تا پیامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
عزراییل به این ها احترام میزاره اونها خودشون نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
عزراییل جان خودت ببخششون خسته شودی لابد از بس جون مردم و گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۰:۱۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بعید میدونم بازم رو بعضی افراد اثری داشته باشه
Netherlands
بنده خدا
۱۴:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام به فکرماکارگران بیکارباشید تحت پوشش هیچ نهادی نیستیم بیمه تامین اجتماعی وکارگری هم نداریم ازهمه امکانات محروم هستیم ایاخاک بخوریم حقیقت راگفتم مارادرک کنید
Iran (Islamic Republic of)
اطع
۱۴:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
مدیریت سلیمانی جهادی وانقلابی فقط کرونارا تسلیم میکند مدیریت فشل ودستوری کارساز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش سردار بود
Germany
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
واقعا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا قربانزاده
۱۴:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
دوستان اگه توانایی دادن خون رو دارید حتما این کار خدا پسندانه رو فراموش نکنید . شاید یک ساعت وقت گذاشتن ما تو سلامتی یه نفر تاثیر بزاره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این کارو باید از همون اول می کردین نه الان این طوری که دوباره تجنع مسافران زیاد میشه که خطرناکه چرا اینقدر شما مسئولین دیر به فکر میفتین آخه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا بعد عید؟
همه سرازیز شدن به شهرستان ها
شهر ما پره از پلاک های شهر های دیگه
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
۱۲
آخرین اخبار