در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان / کشف بیش از ۱۹۷ کیلو تریاک در "نائین

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هفتم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای تدابیر قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ایجاد بستر لازم برای تحقق بخشیدن به شعار "جهش تولید" که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای سال جدید نام گذاری شده است شناسایی دپوی کالا‌های قاچاق در انبار‌های سطح استان در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه کارآگاهان این پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود موفق شدند یک دستگاه موتور برق و ژنراتور و ۴۴ کارتن ۱۰ کیلویی مغز گردو خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را در بازرسی از یک انبار دپوی کالا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالا‌های مکشوفه را براساس اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف بیش از ۱۹۷ کیلو تریاک در "نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند"فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با همکاری ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک اقدام ویژه و ضربتی حین رصد دقیق محور مواصلاتی شهرستان اعضای یک باند ۳ نفره که در حال تردد با کوله پشتی‌های حامل مواد مخدر بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: در این عملیات در بازرسی از وسایل همراه قاچاقچیان ۱۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند افزود: ماموران پلیس بر تمامی نقاط شهرستان اشرافیت کامل دارند و اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نمی‌دهند.
 

توقیف محموله ژل ضد عفونی در نجف آباد

سرهنگ" محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "نجف آباد" در حین گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی بعمل آوردند که در نتیجه ۳ هزار و ۸۴۰ عدد ژل ضد عفونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه راننده هیچ گونه مدرک ومجوزی در خصوص حمل این محموله در اختیار نداشت، گفت: در این خصوص محموله به عنوان کالا‌های احتکاری توقیف و راننده نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کشف ۱۲۵ لیتر محلول پیش ساز شیشه در نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با همکاری ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان با رصد دقیق محور مواصلاتی در یک اقدام هوشمندانه یکدستگاه خودروی کامیون کشنده حامل مواد مخدر را کشف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات ۱۲۵ لیتر محلول پیش ساز ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: در این خصوص خودرو توقیف و راننده آن برای انجام اقدامات قانونی همراه با پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی تحویل شد.
 

توقیف ۳۰۰ هزار دستکش بهداشتی احتکاری دراصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری بخش جلگه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای برخورد قاطعانه با محتکران اقلام بهداشتی در یک اقدام هوشمندانه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که حامل اقلام بهداشتی احتکاری بود را شناسایی و قصد متوقف کردن آن را داشتند که خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران بلافاصله به تعقیب آن پرداخته و طی یک اقدام سریع و ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۶۰ کارتن حاوی ۳۰۰ هزار عدد دستکش بهداشتی که به قصد احتکار بارگیری شده بود کشف شد.

سرهنگ خداودوست با اشاره به دستگیری یک نفر درا ین رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص احتکار اقلام بهداشتی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار