رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تداوم توزیع میوه شب عید در میادین شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل از تداوم توزیع میوه در میادین شهر اردبیل گفت: قیمت میوه سیب و پرتقال ۵ هزار تومان می‌باشد که در آدرس‌های میدان بسیج، جانبازان، میدان باکری، علی آباد، میدان جهاد، چهارراه حسینه، میدان سینا و میدان وحدت توزیع می‌شود و توزیع میوه تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

او از افزایش کیفیت نان خبر داد و افزود: با توجه به افزایش کیفیت آرد کیفیت نان نیز بصورت قابل توجهی افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نیاز استان برای اقلام سلامت محور از جمله الکل، ژل ضدعفونی کننده و ماسک در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در تهیه مواد اولیه واحد‌های تولیدی ضدعفونی کننده با دستگاه‌هایی که در تأمین و توزیع کالا‌های مذکور دخیل هستند، هماهنگی حداکثری را دارد تا مشکلی پیش نیاید.

صادقی تصریح کرد: این سازمان بدون تعطیلی در تأمین و توزیع کالا‌های اساسی و سلامت محور با استفاده از ذخایر، نسبت به استمرار تأمین نیاز بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی تا اشباع بازار و متعادل شدن روند عرضه و تقاضا بصورت مستمر فعالیت دارد.

واحد‌های صنعتی ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز با تاکید بر رعایت بهداشت در محل کار واحد‌های تولیدی صنعتی گفت: واحد‌های صنعتی ملزم به رعایت نکات بهداشتی مخصوصا در شرایط کنونی که با ویروس کرونا مواجه هستیم می‌باشند.

او ادامه داد: در صورت نیاز واحد‌های تولیدی برای تامین مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز برای مصرف در واحد تولیدی، حمایت‌های لازم بعمل می‌آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.