هازارد: فصل اول حضورم در رئال مادرید کابوس‌بار بود

بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با مصدومیت‌های پیاپی که در فصل جاری برای من پیش آمد، اولین فصل حضورم در رئال مادرید برایم کابوس‌بار بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ادن هازارد ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید در گفت‌وگو با شبکه RTBF بلژیک در رابطه با اولین فصل حضورش در لالیگا اسپانیا، اظهار داشت: فصل اول حضور من در لالیگا و تیم رئال مادرید بسیار بد و کابوس‌بار بود. در این فصل مصدویت‌های شدیدی به سراغ من آمد. هنوز ۴ سال دیگر از قرارداد من باقی مانده است. سال بعد سال شکوفایی من خواهد بود.

ستاره رئال مادرید درباره شرایط خود پس از مصدومیت شدید مچ پا، گفت: پزشکم در هفته گذشته بخیه‌های جراحی را از مچ پا من بیرون کشید. در حال حاضر شرایطم بهتر شده و می‌توانم راه بروم. الان کمی درجه تمرینات خانگی‌ام را افزایش داده‌ام.

هازارد در تاریخ ۲۲ فوریه در بازی مقابل تیم فوتبال لوانته از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود.

او در رابطه با تعویق رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: این شرم‌آور است. مردم دوست دارند در تابستان هر سال یک مسابقه بین‌المللی تماشا کنند. من برای این مسابقات برنامه داشتم. تعویق این مسابقات باعث شد تا در سال آینده در اوج آمادگی پا به این رقابت‌ها بگذارم.

بازیکن کهکشانی‌ها در پایان و در رابطه با شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: من از ابتدای شیوع این ویروس در کشور اسپانیا دستورالعمل‌های دولت اسپانیا اجرا کرده‌ام. من در خانه خود را قرنطینه کرده‌ام و مراقب خود هستم. من نگران افرادی هستم که توان ایمنی کمتری دارند.

تاکنون در کشور اسپانیا ۵۶۱۸۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۴۰۸۹ نفر هم جان خود را در اثر این بیماری از دست داده‌اند. این کشور بعد از کشور ایتالیا بیشترین آمار کشته شدگان این بیماری را دارد. وضعیت در اسپانیا بحرانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار