معاون سپاه استان سمنان:

عملیات دفاع بیولوژیک در استان سمنان اجرا می‌شود

سرهنگ علی خالقیان گفت: عملیات استانی دفاع بیولوژیک با عنوان لبیک یا حسین هم‌زمان با روز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه عملیات استانی دفاع بیولوژیک با عنوان لبیک یا حسین هم‌زمان با روز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اجرا می‌شود گفت: این عملیات روز شنبه نهم فروردین‌ماه با حضور ۳۰۰ گروه جهادی از بسیجیان دلاور و گردان‌های جنگ نوین اجرایی می‌شود.

او بابیان اینکه در این عملیات تمام نقاط آلوده و سراسر استان را به‌وسیله ماشین‌آلات مکانیزه رفع آلودگی می‌شود افزود: از عموم مردم خواهش می‌کنیم در خانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا را مهم‌ترین هدف این عملیات دانست و گفت: هفت هزار نیروی بسیجی نیز در راستای کمک به ستاد مقابله با کرونا به‌کارگیری شدند.

خالقیان با تأکید بر اینکه تمام امکانات بسیج برای کمک به شکست زنجیره انتقال کرونا ساماندهی شده است، افزود: نیرو‌های بسیجی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، روستا‌های استان را نیز ضدعفونی کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار