دعوت مسئولان گلستان به ماندن در خانه

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و هادی حق شناس استاندار گلستان مردم را به ماندن در خانه دعوت و توصیه کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در اطلاعیه استاندار گلستان و نماینده، ولی فقیه در گلستان آمده است: مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان گلستان اکنون که ویروس کرونا تمامی مرز‌های جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتار‌های اجتماعی است.

از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن‌ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم استان به این توصیه‌ها عمل نموده و با ماندن در خانه به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

اینجانبان با تقدیر از کادر درمانی استان که در این مدت تلاش‌های فراوان و خستگی ناپذیری برای درمان بیماران داشته اند و همچنین خیران استان برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و مردم شریفی که تاکنون به توصیه‌های پزشکان و مسئولان به در خانه ماندن توجه کردند، از همه هم استانی‌های فهیم و مسئولیت پذیر دعوت به عمل می‌آید تا همچنان خانه را بهترین و امن‌ترین مکان برای دوری از این بیماری انتخاب نمایند و جان خود و عزیزان خود را با تهدید مواجه نکنند.

امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از شر این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصا هم استانی‌های عزیز گلستان گردد.
 
انتهای پیام / ن
برچسب ها: کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.