معدنکاران زنجانی از فرصت ویژه برخوردار شدند.

ارائه فرصت‌های ویژه به معدنکاران زنجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کاهش آثار شیوعبیماری کرونا و جبران آسیب‌های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوز‌های معدنی، فرصت ایفای تعهدات تا پایان خردادماه به فعالیت‌های معدنی که موفق به ایفای تعهدات خود نشده‌اند، داده شود.

فغفوری گفت: به منظور کاهش آثار شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا و جبران آسیب‌های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوز‌های معدنی مقرر شده است، تا پایان خرداد ماه امسال فرصت مناسب به همه فعالیت‌های معدنی که موفق به ایفای تعهدات خود نمی‌شوند، ارائه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: ارائه مهلت قانونی موجود در صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری تا تکمیل فرآیند، درباره متقاضیانی که موفق به تکمیل فرآیند نشده‌اند از تسهیلاتی است که به معدنکاران ارائه می‌شود.

فغفوری افزود: تمدید مهلت مجوز‌های برداشت معتبر که دارنده مجوز به‌دلایل مذکور موفق به حمل سقف تناژ مجوز برداشت در مهلت مجوز برداشت نشده است و ارائه مهلت به بهره‌برداران معادن برای انجام تعهدات مربوط به رفع نواقص ایمنی و فنی نیز از دیگر فرصت‌هایی است که به معدنکاران ارائه می‌شود.

او  گفت: انجام طرح بازرسی فنی و ارزیابی وضعیت ایمنی معادن منتخب آن استان و ابلاغ نتایج به بهره‌برداران معادن و همچنین اعتبار پروانه‌های اشتغال اعضای سازمان نظام مهندسی معدن که تا پایان سال جاری معتبر بوده‌اند از دیگر فرصت‌هایی است که به لحاظ جلوگیری از شیوع کرونا به معدنکاران داده می‌شود.

استان زنجان ۳۲۰  فقره معدن فعال دارد.

 

انتهای پیام/ا

برچسب ها: معدن ، صنعت ، کرونا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.