مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

بهبود سرانه فضای نگهداری زندانیان در هرمزگان

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: با وجود اعتبارات محدود عمرانی، فضا‌های فیزیکی زندان‌های استان استانداردسازی شده و سرانه فضای نگهداری زندانیان نیز بهبود یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مصطفی کیشانی ، مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: با وجود اعتبارات محدود عمرانی، فضا‌های فیزیکی زندان‌های استان استانداردسازی شده و سرانه فضای نگهداری زندانیان نیز بهبود یافته است.

کیشانی افزود: با اجرای طرح‌های عمرانی در زندان‌های استان، فضای خوابگاهی زندانیان به بهترین شکل ممکن بهسازی شده است.

او همچنین به بازسازی سالن غذاخوری سربازان وظیفه اشاره کرد و گفت: این سالن غذاخوری زندان بندرعباس با ظرفیت ۱۵۰ نفر بازسازی و تجهیز شده است.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: سربازان یکی از محور‌های اصلی تامین امنیت زندان‌ها هستند و توجه ویژه‌ای به شرایط خدمتی آنان می‌شود.

کیشانی افزود: اندرزگاه‌های داخلی زندان‌های هرمزگان با هدف نگهداشت مطلوب زندانیان بازسازی شده و شرایط محیطی بسیار مناسبی برای اصلاح وتربیت زندانیان فراهم شده است.

او گفت: کارکنان مراقب هم در خط مقدم زندانبانی هستند و به همین منظور فضای فیزیکی مناسبی در برخی از زندان‌های استان برای آنان ایجاد شده است و در سایر زندان‌ها هم امسال انجام می‌شود.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان افزود: زندانبانی از مشاغل بسیار سخت و طاقت فرساست و مناسب سازی فضای فیزیکی می‌تواند گامی مثبت در روحیه همکاران و اصلاح و تربیت مطلوب زندانیان باشد.

شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه دارای زندان، رودان اردوگاه کار درمانی، جاسک، قشم، پارسیان و بندرعباس دارای بازداشتگاه و یک باب کانون اصلاح و تربیت در بندرعباس است و ۳ زندان جدید نیز در شهرستان‌های بندرعباس، رودان و بندرلنگه در حال ساخت است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.