باواریایی‌ها مانع جدی تمدید قرارداد ترشتگن با بارسلونا

مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند دروازه بان کنونی بارسلونا را جایگزین مانوئل نویر کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بایرن مونیخ به جدی‌ترین مانع تمدید قرارداد مارک آندره ترشتگن با بارسلونا تبدیل شده است، زیرا باواریایی‌ها قصد دارند در تابستان سال آینده دروازه بان کنونی بارسلونا را جایگزین نویر کنند.  

بایرن مونیخ و مانوئل نویر بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر دچار اختلاف شدند و پایبندی بایرن مونیخ به سیاست‌هایی که در خصوص تمدید قرارداد بلند مدت با بازیکنان بالای ۳۰ سال دارد، باعث شده تا آینده همکاری ۲ طرف با یکدیگر به خطر بیفتد.  

قرارداد نویر با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و باشگاه آلمانی تنها پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۲ را ارائه کرده که تا این لحظه مورد پذیرش نویر قرار نگرفته است.  

صدرنشین بوندسلیگا، ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا را به عنوان جایگزین نویر در نظر گرفته است که رقیب نویر در تیم ملی آلمان هم به شمار می‌رود. با این وجود ترشتگن ترجیح می‌دهد همچنان در نیوکمپ به کارش ادامه دهد.

ترشتگن تا سال ۲۰۲۲ با بارسلونا  قرارداد دارد و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ امیدوارند او قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند تا کار راحتی برای جذبش داشته باشند. مذاکرات بارسلونا و ترشتگن برای تمدید قرارداد آغاز شده، اما طرفین هنوز بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند. ترشتگن از بازی در بارسلونا رضایت دارد، اما مبلغی ۲ برابر آن چه باشگاه اسپانیایی به او پیشنهاد داده را طلب می‌کند و می‌خواهد به اندازه دروازه بانان دیگر تیم‌های مطرح اروپایی دستمزد بگیرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار