روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

۹۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونایی را دولت تامین می‌کند/ تخصیص ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای کرونا/ مردم در استان خود بمانند و سفر نکنند

رئیس جمهور گفت: امروز ۹۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونایی را دولت و بیمه می‌دهد.

۹۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونایی را دولت تامین می‌کند/ تخصیص ۲۰ درصد بودجه امسال به بحث کرونا/ مردم در استان خود بمانند و سفر نکنندبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صبح امروز (شنبه  ۹ فروردین) با تبریک روز پاسدار و سالروز ولادت امام حسین(ع) ، اظهار کرد: همه اعیاد مردم عیدی های با برکتی را به عزیزانشان می‌دهند. امسال عیدی مردم، عیدی بزرگتری است و همکاری که مردم برای عبور از این مشکل انجام می‌دهند، به نظر من بالاترین عیدی است که پرداخت می‌شود.

او افزود: این چند روز که مردم گرفتار این بیماری بودند، پایه‌های بهداشتی و درمانی کشور چنان مستحکم است که اگر بخواهد چند هفته طولانی شود و اوج هم بگیرد، بیمارستان‌ها و پزشکان ما این آمادگی را برای درمان و رسیدگی بیماران دارند.

روحانی گفت: ما جزو کشورهایی نیستیم که بیماران ما در سالن بیمارستان و راهروها افتاده باشند و خداروشکر مثل کشورهایی نیستیم که نعش‌های فوت شدگان انقدر زیاد باشد که آنها را در کامیون‌های یخچال‌دار بریزند.

پرداخت ۹۰ درصد هزینه بیماران کرونایی توسط دولت

رئیس‌جمهور تاکید کرد: خداروشکر همانند کشورهایی نیستیم که بیماران ما در پیاده‌رو و چمن بیمارستان افتاده باشند. مثل آن کشورهایی نیستیم که مواد غذایی‌شان فقط بین ۸ تا ۱۰ صبح موجود باشد. امروز ۹۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونایی را دولت و بیمه می‌دهد و ببینید در کشورهای مختلف از تست اولیه ۱۳۰۰ دلار و ۱۵۰۰ دلار را از افراد می‌گیرند و همچنین برای بستری شدن و آی‌سی‌یو رقم‌های بسیار بالا دریافت می‌کنند.

رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: این زیربنایی که در کشور ما ایجاد شده امروز برای تمامی مردم جهان روشن‌تر می‌شود، ملت ما باید به کار، برنامه و خادمان خود ببالد زیرا همه تلاش کرده‌اند. امروز به راحتی تمام مردم یکپارچه شدند؛ وحدت، اتحاد و برادری سراسر جامعه ما را فرا گرفته است و کمتر انسان‌هایی هستند که دنبال ایرادگیری و مچ گیری باشند.

روحانی بیان کرد: اکثریت مردم، جوانان و اهل قلم و رسانه دنبال کمک به یکدیگر هستند و خوشبختانه این کمک تا به امروز بسیار خوب انجام شده است. خوشبختانه ما جزو کشور‌هایی نیستیم که موادغذایی فقط تا ساعت ۱۰ صبح موجود باشد؛ فروشگاه‌های بزرگ ما به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

او اظهار کرد: این کار در سایه تلاش فروشگاه ها، فروشندگان، سیستم توزیع، انبارداری و ذخایر است؛ همچنین هیچ وقفه‌ای در انجام این مراحل وجود ندارد. بنده از استانداران این سوال را پرسیدم که آیا در استان شما برای تامین مواد غذایی و بهداشتی مشکلی وجود دارد؟ که خوشبختانه همه گفتند خیر مشکلی نیست و اجناس فراوان است.

رئیس جمهور گفت: خیلی مهم است که مردم ما یک طرف نگران بیماری باشند و یک طرف نگران تامین مایحتاج اساسی در فروشگاه‌ها. ما جز آن کشور‌ها نیستیم. هر ساعتی و هر وقتی مواد غذایی در اختیار آنهاست. همه تلاش می‌کنند؛ ببینید اگر بیمارستان‌های ما یک ساعت برق نداشته باشند چه خواهد شد. اگر بیمارستان‌ها ما یک ساعت آب نداشته باشند، گاز نداشته باشند، آمبولانس‌ها بنزین نداشته باشد ببینید چه می‌شود؛ همه چیز الحمدالله در کنار هم مهیاست.

او افزود: تمام پالایشگاه‌ها و چاه‌های نفت، مراکز تولید برق و نیروگاه‌ها، تصفیه خانه‌های آب در سراسر کشور‌‏ و سیستم حمل و نقل کشور همه فعال هستند. نیرو‌های مسلح ما برای تامین امنیت همه جا پای کار هستند، هر جا لازم باشد نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش همه هستند. این یک افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی در چنین شرایطی است.

 فاصله گذاری اجتماعی بهترین راه مقابله با ویروس کرونا در جامعه

روحانی گفت: ما در این دو هفته تعطیلات یک هفته با خواهش و توصیه با مردم صحبت کردیم و در هفته دوم کمی قدم‌های سختگیرانه برداشتیم. من می‌خواهم از آن هفته اول خیلی تشکر کنم. هفته اول هیچ اجباری در کار نبود، هیچ پلیسی جلوی راه هیچ ماشینی را نمی‌گرفت. فقط توصیه شده بود مردم به سفر نروند و اصول بهداشتی را رعایت کنند، در خانه‌ها بمانند. من وقتی از استاندار هرمزگان سوال کردم امسال نسبت به نوروز پارسال کاهش مسافران نوروزی چقدر بوده است؛ گفت ۹۴ درصد. خیلی مهم است.

او افزود: استاندار خراسان رضوی به من اعلام کرد ۷۸ درصد کاهش مسافر داشتیم خیلی این نکته مهم است. این فرهنگ بلند مردم است؛ باید تواضع کنیم در مقابل این مردم، در برابر این مردم باید سپاسگزار باشیم. خودشان توجه کردند و پزشکان عزیز ما، وزارت بهداشت ما از طریق صدا و سیما با مردم صحبت کردند. گفتند بهترین راه این است در خانه بمانید همه گوش کردند و قبول کردند. اکثریت قاطع مردم گوش کردند.

رئیس جمهور اضافه کرد:برخی استان‌ها گفتند ۶۰ درصد کاهش حجم ورودی مسافر داشتند و به طور متوسط نزدیک ۷۰ درصد مردم از سفر اجتناب کردند و  ۳۰ درصد از مردم که توجه نکردند باید به این موضوع توجه کافی را داشته باشند. اما این اخلاق مردم، فرهنگ مردم، بزرگواری مردم، مهربانی مردم و توجه مردم به حقوق دیگری خیلی قابل قدر دانی است آن حق‌الناس که می‌گوییم همین جاست.

روحانی گفت: بزرگترین حق‌الناس این است که من به صورتی رفتار کنم که به دیگری ضرر نزنم اگر خدایی نکرده من کرونا گرفتم، به خانواده‌ام نگفتم این یکی از خیانت‌های بزرگ است. بهترین راه مقابله با ویروس کرونا در جامعه حفظ فاصله با افراد است. فاصله گذاری اجتماعی جایش اینجاست.

حجت الاسلام روحانی افزود: امیدوارم همه به کار‌های خود عمل کنند که نیاز به مجازات کسی نباشد؛ اصل طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۱۵ فروردین است. با همکاری مردم کار‌ها پیش می‌رود؛ بدانیم این طرح به نفع همه است، تمام این طرح‌ها برای این است که از این بلیه خارج شویم.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز طرحی را وزارت بهداشت به جلسه ستاد مقابله با کرونا ارائه کرد که مبنای این طرح این است که هر کسی که به این ویروس مبتلا شده است تا ۲ هفته خود را قرنطینه کند؛ ما از این افراد می‌خواهیم خود را حتی المقدور از جامعه دور کنند. اگر این افراد این طرح را رعایت نکردند یک طرحی را کمیته امنیتی و انتظامی باید برای برخورد با این افراد ایجاد کنند.

او افزود: نسبت به شایعه پردازان نیز امروز بحث شد و کسانی که مردم را در این شرایط در حالت اضطراب و استرس قرار می‌دهند از همکاران نزدیک کرونا هستند. ما بر خرید و فروش اینترنتی تاکید کردیم که مردم نیاز‌های خود را تا حد امکان از طریق اینترنت تامین کنند؛ هر زمانی که ستاد کرونا به ما ابلاغ کرد که دیگر با روند افزایش مواجه نیستیم آن زمان می‌توانیم به شرایط قبل از کرونا بازگردیم.

تخصیص ۲۰ درصد بودجه امسال به بحث کرونا

او افزود: ۲۰ درصد بودجه امسال یعنی حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به بحث کرونا تخصیص داده شد. ۱۰۰  هزار میلیارد تومان بعنوان وام یا تسهیلات ارزان قیمت به افرادی که دچار مشکل شده‌اند قرار خواهد گرفت. البته تسهیلات بیش از این رقم است و برای نمونه، در زمینه مالیات، بیمه، عوارض شهرداری، اقساط بانکی و هزینه آب و برق و گاز هم مهلت چند ماهه داده‌ایم.

او ادامه داد: ۸ هزار میلیارد تومان برای پرداخت نقدی به ۳ میلیون نفر و تسهیلات برای ۴ میلیون خانوار و همچنین ۵ هزار میلیارد تومان برای کمک به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داده‌ایم.

روحانی افزود: ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و اقساط ۲ ساله با نرخ ۱۲ درصد آماده کرده ایم که در اختیار کسب و کارهای تحت فشار قرار می‌گیرد.

روحانی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان علاوه بر بودجه سال آینده برای جلوگیری از خسارت فوق‌العاده به کشور اختصاص داده شده است، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که دولت، وزارت راه و شهرسازی، صمت، امورخارجه، بخش بهداشت و درمان، نیرو‌های مسلح و تمام وزارتخانه‌هایی مانند نفت نیرو که نیازمندی‌ها را تأمین می‌کنند، پای کار هستند.

او در پایان ضمن تقدیر از پاسداران و سپاه به دلیل خدمت به کشور و دفاع از امنیت، به شهدای پاسداران درود فرستاد و بیان کرد: ان شاء الله سال بسیار خوبی برای آن‌ها و ملت عزیز ما باشد. موفقیت همه طرح‌های ما در سایه وحدت و اتحاد صورت می‌گیرد و این چنین، این مسیر را تا موفقیت کامل پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
زنگ خطر . مملکت در حال تهدید و کارهای شما ریسک به همراهدارد . هرکی هرچی از من بالا کشیده مستقیم یا غیر مستقیم باید حساب کتاب کنه . روز به روز بد تر میشه . نگی نگفتید ها؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
دولت از ارث پدرش خرج نمیکنه که از جیب همین مردم داره میده
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۱:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
خدایی من یه بار نشد حرف این رو بشنوم و نترسم .یه بار گفت فیلتر نمیشه شد گفت گرونی نمیاد اومد گفت بنزین گرون نمیشه شد.گفت کمک معیشتی انجام نشد.الان هم میگه 90 در صد پس مطمئن شدم ده درصد رو دولت میده بقیه مردم باید بدن.این بشر هرچی گفت شما برعکسشو در نظر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام 100هزار میلیارد برای کرونا یا یا زخمهای دولت،پول بنزین 3تومانی رفت کجا ،جیب دولت یا مردم!
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا قربانزاده
۰۱:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
چطور روت میشه ایران رو با بقیه کشورهای دنیا مقایسه میکنی؟ در آمد مردم تو خارج کشور خیلی بالاتر از ما ایرانی هاست ، در ضمن فکر کنم پول خوبی به براشون واریز کردند که مردم با خیالت راحت تو خونه موندن.
همشون در هفته اندازه حقوق یک ماه من دستمال توالت مصرف میکنند که نشونگر خوردن زیاد هم هست بعد حسن روحانی میگه ما خوبیم اونا بد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۰:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
ما مردم نجیبی داریم باید کمک شون کرد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۰:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
ما مردم نجیبی داریم باید کمک شون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
به سربازهای بدبخت کمک‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
درود خداوند به محمود احمدی نژاد
کاش بقیه هم از غیرتش یاد بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
درود به دولت تدبیر و امید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
(بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ) (وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ يَشْفِينِ) (یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ) «اَسئَلُ اللهَ الْعَظیم رَبّ الْعَرشِ الْعَظیم اَنْ یَشْفیکَ»«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک»«یاٰ مُنْزِلَ الشَّفآءِ و مُذْهِبَ الدّآءَ صَلّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ و اٰلِهِ و اَنْزِلْ علی و جمعی الشَفآءَ»بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یا منزل الشفا و یذهب الداء صل علی محمد و اله و انزل علی وجهی الشفاء »»بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ " اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم "” لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح. "(لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ) (الأنبیاء/87)«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک»«بالامام الکاظم (علیه السلام) فَإِنِّها أمتک وَ بِنتُ عَبْدِکَ»( يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَشِفَاء لِّمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ)( قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ) (ثُمَّ كُلِي مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلًا يَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ) ( وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ وَلاَ يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إَلاَّ خَسَارًا) ( وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِيًّا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آيَاتُهُ أَأَعْجَمِيٌّ وَعَرَبِيٌّ قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاء وَالَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ فِي آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيْهِمْ عَمًى أُوْلَئِكَ يُنَادَوْنَ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ)
Iran (Islamic Republic of)
رامین.ش.قم
۱۹:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
بخدا بسختی دارم خرج منزل وخوراک مان راتهیه میکردم ه‍زینه درمان زنم تا بهبودی کامل از ویروس فشار زیادی به ما اورد تؤرؤخدا کمکی به ما بکنید التماس میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
رامین.ش.قم
۱۹:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
بخدا بسختی دارم خرج منزل وخوراک مان راتهیه میکردم ه‍زینه درمان زنم تا بهبودی کامل از ویروس فشار زیادی به ما اورد تؤرؤخدا کمکی به ما بکنید التماس میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
مگه قرار نبود رایگان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
دولت خودش کرانا وارد کرد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
به مردم که حقوق نمیدین حداقلش این یارانه معیشتی ما را بدین آخه چرا باید واسه یک ماشین ۴۰۵ و بیمه خود اختیاری که بخدا به زور پرداختش میکنم به من یارانه معیشتی تعلق پیدا نکنه این کجاش عدالته الانم با این وضعیت وضعمان خرابه بخدا به داد مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
واقعا بی تدبیری تا کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
من دیگه دارم میام تهران به yjc هم حتما سر میزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
من همونم که پیام سربازی میدم، شما که پیامم رو نمیزارید اومدم yjc اگه نخواستید درم باز نکنید خخخخخخ
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اری داروی یک میلیون و خرده ای یک میلیون طی دو روز گذشته افزایش نرخ دولتی داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
من نمیدانم بعضی ها در فضای مجازی از چه حرف میزنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۱۶:۰۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
بگید تخصیص صدهزار میلیاردبرای اختلاس های جدید نه برای کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
آقامسعود واقعا برات متاسفم.بله حق با شماست دزدی واختلاس ورانت وهزار کوفت وزهرمار دیگه تو کشور داریم اما واقعا همه که دزد نیستن.نهایت بی انصافیه یه آدمه که اینجوری بخواد دیگران رو قضاوت کنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جناب رئیس جمهور محترم ملت ایران عزیز و مظلوم و سرافراز که با شعار تدبیر و امید بر مسند قدرت و ثروت ملی ملت نشسته اید یارانه معیشتی کرونایی همه یارانه بگیران رو پرداخت کنید همچونین دو میلیون تومان وام قرض الحسنه را هم به همه یارانه بگیران پرداخت کنید خیلی از سرپرستان خانواده های یارانه بگیران بیکار و بی درآمد هستند این چگونه شناسایی افراد نیازمند است شما بر چه معیارهایی عدل و عدالت را اجرا می کنید اگر عدل اسلام ناب محمدی ص است پس چرا یارانه معیشتی کرونایی و وام 2000/000 تومانی را به همه سرپرستان بی درآمد پرداخت نکرده ایید به والله حق الناس و حق الله حق ملت نیازمندان جامعه گردنتان است اگر جبران نکنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
میازار موری که دانه کش است:
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
حتما به درخواست شما رسیدگی میشود
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز مراد کمر گیر
۱۵:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
کسی که اعلام میکنه قرنطینه اول باید مایحتاج مردم احیا بشه بعد قرنطینه شما که نفست از جای خوش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اینهایی که در بیمارستان باید خودشون هزینه رو بدن. چرا باید 80 میلیون آدم هزینه یه مشت ادم زبون نفهم رو بدیم. اونایی که رفتن مسافرت و بستری شدن تو اون شهرها رو هم ما باید بدیم که نشستیم تو خونه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
آیا کسی دریافت کرده از هموطنان خواهشا بگید ؟؟؟؟؟
Canada
حامد
۱۴:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
پزشکی ایران گفته ما از دولت هیچ نمیگیریم ما خودمان هزینه هاراپرداخت میکنیم بهتر شما مشکل یارانه حل کنی تا این که شعاربدی اگر کسی از شما پول قبول کرداز ماهم کرد بابا از ما پول قبول نمیکنند میگن پول شما کرونا دار اگرکارت داری بکش کارت ما خالی تو یارانه پرداخت نکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
پول هایی را که با گرانی ها از مردم گرفتید برگردانید وبه مردم بدهید شاید خداوند از سرتقصیرات مسئولان بگذرد وبلا هارا از کشور دور کند ظلم پایدارنیست وچندین برابربیشتر از سود خود زیان های غیرقابل جبران وارد می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
به من بسته کرونایی ندادند داود صفایی منش اگه امکان داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
باش الان میریزیم حسابت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
فرهنگستان فارسی ظاهراً تحویل دولت شده واژگان جدید از خودش در می کنه :
« بهتر است به جای یارانه گفته شود : معیشتی
« بهتر است به جای قرنطینه گفته شود :فاصله گذاری اجتماعی
France
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
تو اول خودت فارسی رو یاد بگیر بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
فرهنگستان فارسی ظاهراً تحویل دولت شده واژگان جدید از خودش در می کنه :
« بهتر است به جای یارانه گفته شود : معیشتی
« بهتر است به جای قرنطینه گفته شود :فاصله گذاری اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
ما الانش هم کلی قرض داریم وام به چه دردمون میخوره میخواین که به مردم کمک کنین که از بیکاری وبی پولی رنج نبرن ویه میخواین بیشتر بد بختشون کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اگه بی تدبیری نکرده بودید و از همون اول جلو تردد مردم بین شهرها گرفته بودید الان پول ملت رو اینجوری به باد نمیدادید . این پول بیت الماله که امانت دست شماست . خوب دارید حیف و میل میکنید و منت میذارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با جیب های خالی انبار ها پر باشد همه مایحتاج موجود چه دردی دوا میکنید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با جیب های خالی انبار ها پر باشد همه مایحتاج موجود چه دردی دوا میکنید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با جیب های خالی انبار ها در باشد همه مایحتاج موجود چه دردی دوا میکنید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
YJC!
این کامنتای تکراری ملت از قصد نیستا
سایت مشکل داره، گاهی اوقات دکمه ارسالو میزنیم ولی چند ثانیه طول میکشه تا TextArea رو قفل کنه و شروع کنه به ارسال، تو این مدت ما فکر میکنیم تاچ نشده رو دکمه ارسال و دوباره سعی میکنیم ارسالو بزنیم.
واسه منم دو-سه بار پیش اومده.
Iran (Islamic Republic of)
abas
۱۳:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
قرنطینه قم چقدر هزینه داشت؟ 100 هزار میلیارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
خیر
شکستن غرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام هموطن عزیز اگه قم هم قرطینه میکردن باز پخش میشد چون ما با کشورهای زیادی رفت و آمد داریم بلعخره از یه هواپیما کرنا در تهران پیاده میشد و بعد شهرهای دیگه را میگرفت.
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین خلیلی
۱۳:۲۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
من الان ۲ساله که بیکارم یه بچه ۵ساله هم دارم تو یه خونه نیمه ساخته که در و پنجره هم نداره و به جاش پارچه برزنت زدیم ، الان ۱ساله زندگی میکنیم ،گلایه از کسی ندارم ولی یه سوال دارم چرا یارانه کرونا به ما تعلق نگرفت ما جزو کدام دسته اجتماعی در جامعه هستیم !
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
دولت باید فکری برای راحت کردن خیال طبقه ظعیف جامعه (روز مزدها،بی سرپرستان،بد سرپرستان)با همکاری ارگانهای نظامی و افراد داوطلب بابت تامین خوراک گرم و آماده از طریق توزیع مویرگی خانه به خانه انجام بده تا این عزیزان نیز به خاطر قرنطینه فشاری بابت گشنگی و نداری رو متحمل نشوند
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۳:۰۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اخرنفهمیدیم این هزارمیلیاردهارودولت کجاخرج میکنه که من بازن وبچه بیکارنون شب نداریم هیچ نهادی هم کمکمون نمیکنه ازدولت محترم بپرسین ماکه بیکارومتاهل هستیم هیچ مال یادارایی یاپس اندازصدهزارتومنی نداریم چطوریارانه کرونانگرفتیم اونم اشنامیخوادپس چی بخوریم به نان شب محتاجیم الی برکت الله اقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
کرونا قبلا که نبود این ۹۰ درصدها کجا هزینه میشد آقای پرزدنت؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۴۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
باسلام گفتن قرنطینه بشین گفتیم چشم گفتن مغازه هارو ببندین گفتیم چشم کار درست هم همینه ولی افرادی مثل من که شاگرد مکانیکی هستم تازه ازدواج کردم واومدم سرخونه زندگیم درامدم هم پایین بود وهیچ پس اندازی ندارم حالا چکار کنم کلا 40 تومن توجیبم پول دارم والان بااین پول چه بخرم فقط نون خالی بخورم پس چرا از ما همایت نمیشه پس به چه کسایی این هاکمک میکنن این جوری میخوان به درد ما مردم برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
این وظیفه دولته که برای کرونا هزینه کنه ، آقای رئیس جمهور الکی منت نذار...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
البته 90درصدی که شما پراخت میکنید کمتر از10درصد اون بیچاره هاست
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اقای ریس جمهور چرا ما کسبه ای که در شهرستان ها الان حدود 3 هفته هست مغازه خود را بسته ایم هیچ کاری انجام نمیشود ما از کجا بیاریم بخوریم لطفا رسیدگی کنید یا حداقل مبلغی را به حساب سرپرستان همه خانوار واریز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
ببخشید بیماری اومد نتوانستید اخر سالی ته بیتالمال را جارو کنید !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
Yjc چرا در مورد حقوق سربازان رسیدگی و پیگیری نمیکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
کشتی ما را با این حقوق سربازیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
خب باین 100هزار میلیارد چقد سود میکنی...
واقع خیلی زحمت می کشین
باز پرداخت 2سال ...12درصد
معامله خوبیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
شما كه آقاي رئيس جمهور ميگفتي دشمنان ميخان كشور رو به تعطيلي بكشونن
چي شد پس
باز حالا ميگي مردم از استانها خارج نشن
دير شده ديگه
خيلي دير
يه جوري وانمون ميكردي كه انگار هيچ خبري در كشور نيس
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۵۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
فکر میکنم شما خودتو به ناشنوایی زدی دوست عزیز!!!وزارت بهداشت از کی داره داد میزنه مردم تو خونه هاتون بمونید؟مدرسه ها دانشگاه ها و.. از کی تعطیل شدن برای اینکه همه تو خونه خودشونو قرنطینه کنند؟گلایه وزریر بهداشت بارها و بارها از مردم بابت چی بود؟چرا یه عده فکر می کنند که قرنطینه یعنی با چوب و چماغ بالاسرتون کسی باشه تا حساب ببرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
آقارضا حرف حساب زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
رئیس جمهور متاسفانه به عمد قرنطینه رو دور وبزوراجراکردوخونهای ریادی گردنش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
کلیه کارکنان معادن مشغول به کار هستند و اجازه تعطیلی داده نمیشه از آن طرف میگید قرنطینه خانگی این یعنی چی ملت مسخره کردین
آخرین اخبار