صدور کارت تردد برای کارکنان شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اجرای طرح محدودیت تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و کارکنان این واحد‌ها کارت تردد صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اجرای طرح محدودیت تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی، برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و کارکنان این واحد‌ها کارت تردد صادر می‌شود.

 نیرومند اسکویی افزود: صدور این کارت‌ها در راستای مسوولیت خطیر واحد‌های تولیدی برای تامین مایحتاج عمومی مردم و عمل به فرامین رهبری در جهت جهش تولید است.

او گفت: در این راستا با هماهنگی‌های بعمل آمده با معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی مقرر شد برای تسهیل عبور و مرور واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کارت تردد توسط شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی صادر شود تا صاحبان، کارکنان و کارگران این واحد‌ها بدون هیچگونه مشکلی به واحد‌های تولیدی رفت و آمد کنند.

نیرومند افزود: صاحبان یا نمایندگان واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از ساعت ۱۱ صبح امروز می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت‌های خدماتی و مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی نسبت به دریافت کارت تردد اقدام کنند.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از بامداد روز جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در تمام شهر‌های آذربایجان شرقی آغاز شده و تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرها، از سوی نیروی انتظامی کنترل می‌شود.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و نواحی صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۶ شهرک و نواحی در حال بهره برداری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار