معاون کمیته امداد استان سمنان:

۶۰ درصد اشتغالزایی کمیته امداد در روستا‌ها انجام شد

علیرضا خدابنده گفت: ۶۰ درصد از فرصت‌های شغلی ایجاد شده کمیته امداد استان سمنان در مناطق محروم و روستایی این استان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به عمده مشاغل ایجاد شده برای مددجویان این نهاد، گفت: بیشترین طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدمات، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات بود.

او بیان کرد: طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و تاکنون نتایج بهتری را نیز به همراه داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: اغلب طرح‌های اشتغال ایجاد شده توسط این نهاد، بر اساس بازدید‌ها و بررسی‌های میدانی پایدار انجام می‌شود و در این میان در هشت شهرستان این استان ناظران و کارشناسان فنی بر اجرای طرح‌های اشتغال نظارت مستمر دارند.

او ابرازداشت: بیش از ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۸ پرداخت شد و ۲ هزار و ۹ مددجوی تحت پوشش این نهاد با بهره‌مندی از این میزان تسهیلات مشغول به کار شدند.

خدابنده تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته در قالب بنده ب تبصره ۱۶، اشتغال روستایی، و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و سایر منابع پرداخت شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان افزود: ۲ هزار و ۱۰ مددجو تحت پوشش کمیته استان سمنان در سال ۹۸ در دوره‌های آموزش مهارت‌های شغلی و فنی و حرفه‌ای به منظور فراگیری مهارت‌های شغلی شرکت کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار