مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت:دستگاه‌هایی برای تمرین تیراندازان داده شده تا در خانه تمرین کنند و از ابتلا به کرونا در امان باشند.

هدف مهم فدراسیون اکنون سلامت ورزشکاران استسکینه خدابنده لو مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به صورت مجازی برنامه‌های بدنسازی را برای ورزشکاران ارسال می‌کنم و تیراندازان نیز در خانه تمرین می‌کنند و از راه دور تمریناتشان را پیگیری می‌کنم. آن‌ها نیز عملکرد‌های خود را برای من می‌فرستند و از این طریق با بچه‌های جوان و استعداد یاب‌ها در ارتباط هستم.

او با اشاره به تمرینات تیراندازانی که برای المپیک آماده می‌شوند افزود: المپیکی‌ها نیز با استفاده از یک سری دستگاه‌های مخصوص تمریناتشان را انجام می‌دهند و همه در خانه هم بدنسازی و هم تمرین تیراندازی می‌کنند و عملکرد‌های خود را از طریق مجازی برای من گزارش می‌دهند.

خدابنده لو با بیان  مشکل تمرین تیراندازان با تپانچه در بخش خفیف گفت: همان زمانی که در فدراسیون برای تیراندازی با تپانچه ۲۵ متر در اردو بودیم به دلیل کمبود فشنگ مشکل تمرین داشتیم در بخش تپانچه ۲۵ متر یک سهمیه برای حضور در المپیک را داریم و در شرایطی هستیم که ورزشکاران باید در منزل تمرین کنند برای تمرین تیراندازی لازم است یک سالن تیراندازی مناسب جهت تمرین باشد که در منازل این امکان وجود ندارد و ورزشکاران با دستگاه‌هایی شبیه سازی شده مناسب برای خانه تمریناتشان را انجام می‌دهند که البته کافی نیست.

او ادامه داد: امیدوارم هر چه سریع‌تر ویروس کرونا از بین برود و اردو‌ها برگزار شود تا ورزشکاران با آمادگی بیشتری تمرینات خود را انجام دهند.

مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: تا کنون هیچ مورد مبتلا به کرونا میان تیراندازان گزارش نشده است و همگی در منازل هستند، هدف مهم فدراسیون اکنون سلامت ورزشکاران است و پیگیری تمرینات در منزل می‌تواند آن‌ها را از فضای ورزشی دور نکند. با توجه به تعویق زمان المپیک تلاش می‌کنیم که در این فرصت یک ساله با آمادگی بهتری در المپیک وارد شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار