اطلاعیه سفارت ایران در ابوظبی درباره بلیط‌های خریداری شده هموطنان برای بازگشت به کشور

سفارت ایران در ابوظبی در اطلاعیه‌ای خطاب به هموطنان ایرانی که اقدام به تهیه بلیط برای بازگشت به ایران کرده‌اند، اعلام کرد که تاریخ بلیط‌ها قطعی نیست و بستگی به صدور مجوز پرواز از سوی دولت امارات دارد.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی امروز (شنبه) نهم فروردین ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان می‌رساند با توجه به محدودیت‌های وضع شده در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از سوی دولت امارات متحده عربی در خصوص همه پروازها از جمله پروازهای از مبدا امارات به مقصد ایران، امکان سفر از مبدا امارات به سهولت گذشته نبوده و بر این اساس هموطنان در صورتی که اقدام به تهیه بلیط می‌کنند، این نکته مهم را مدنظر قرار دهند که تاریخ بلیط‌های تهیه شده قطعی نیست و بستگی به صدور مجوز پرواز از سوی دولت امارات متحده عربی دارد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: از همه شرکت‌های هواپیمایی درخواست می‌شود فروش بلیط به هموطنان بدون اعلام تاریخ قطعی صورت بگیرد.

در پی شیوع کرونا و لغو پروازها تعدادی از هموطنان ایرانی در امارات متحده عربی برای بازگشت به کشور دچار مشکل شدند که با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت خارجه و سفارت ایران و همکاری وزارت خارجه امارات و موافقت سازمان هواپیمایی کشور امارات مجوز برقراری چندین پرواز یک طرفه به ایران صادر و هموطنان ایرانی به کشور بازگشتند.

اطلاعیه سفارت ایران در ابوظبی درباره بلیط‌های خریداری شده هموطنان برای بازگشت به کشور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
چرا مردم رو مسخره فرض کردین ؟
پس پولمون رو کی پس میده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید
آخرین اخبار