مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه ۱۰ فروردین ماه ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه ۱۰ فروردین  ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

دستگیری سارقان کابل برق در گنبدکاووس

 
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: در این راستا ماموران تجسس، ۲ سارق کابل برق را شناسایی و دستگیر که در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

او با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدار‌های پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک منزل مسکونی

 

سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تولید ارز‌های دیجیتال در یک منزل مسکونی شدند.

او افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین که به صورت غیرمجاز با برق شهری کار می‌کردند کشف کردند.

سرهنگ علی فر گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گنبد در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع و قانونی با جرائم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از سرمایه‌گزاران و تولیدات داخلی است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.