کرمانشاه بیشترین زنان جانباز کشور را دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : بیشترین زنان جانباز کشور کرمانشاهی هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۷۰۰ جانباز دارد و هفتمین استان کشور از حیث تعداد جانبازان است.

او با اشاره به حضور پررنگ زنان کرمانشاهی در سال‌های دفاع مقدس، گفت : استان کرمانشاه با ۱۱۵۰ جانباز زن بیشترین جانبازان زن کشور را دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه جانبازان سند‌های زنده انقلاب هستند، گفت: جانبازان الگو‌های خیلی خوبی برای جامعه هستند، چون این بزرگواران برای پاسداری از کیان ایران اسلامی از جان مایه گذاشته‌اند.

عسگری افزود: جانبازان الگو‌های معرفت، بصیرت، ولایت مداری و ایثار هستند و با وجود همه مشکلات جسمی و روحی ناشی از حضورشان در جبهه‌های حق علیه باطل امروز هم در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی و ... کشور حضور پررنگ دارند.

عسگری جانبازان و خانواده‌های آن‌ها را شایسته تکریم دانست و گفت: تکریم مجاهدت این بزرگان می‌تواند نقش مهمی در الگوپذیری نسل جوان و آیندگان و تاثیرگذاری آن‌ها در حراست از کیان ایران اسلامی در آینده داشته باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار