مهدوی نیا: قایقرانان پاراکانو زیر نظر مربی به تمریناتشان ادامه می‌دهند

سرمربی تیم ملی پاراکانو گفت: همه قایقرانان پاراکانو در منازل خود تمرین می‌کنند ما نیز به طور دائم با ورزشکاران در ارتباط هستیم.

قایقرانان پاراکانو زیر نظر مربی به تمریناتشان ادامه می‌دهندمسعود مهدوی نیا سرمربی تیم ملی پاراکانو قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و لغو اردو‌ها و مسابقات در همه نقاط جهان که درگیر کرونا هستند اتفاق افتاده است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود، زیرا همه به محیطی امن برای برگزاری مسابقات نیاز دارند تا بتوانند یک رقابت دوستانه‌ای را در المپیک داشته باشند.

او افزود: در واقع عبور از این مشکل مانند زمانی می‌ماند که در هواپیما هستیم و به دلیل بد بودن شرایط جوی خلبان اعلام می‌کند در جای خود بنشینند و کمربند‌ها را ببندند تا اینکه از این بحران عبور کنند.

مهدوی نیا ادامه داد: در درجه اول برای ما سلامتی ورزشکاران مهم است. در حال حاضر همه قایقرانان پاراکانو در منازل خود تمرین می‌کنند، به طور دائم با ورزشکاران در ارتباط هستیم. به دلیل محدویت‌های اساسی که وجود دارد تمرینات ایزومتریک را در خانه انجام می‌دهند و آمادگی بدنشان را حفظ می‌کنند تا اینکه تصمیماتی از وزارت ورزش و فدراسیون جهانی برای تشکیل اردو و ادامه تمرینات گرفته شود.

سرمربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به سلامت ورزشکاران گفت: همه ورزشکاران در خانه هستند و هیچ گونه مورد کرونایی تاکنون در میان آن‌ها گزارش نشده است. توجه به نکانی که از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت کشورمان اطلاع داده می‌شود لازم است. ورزشکاران  می‌توانند تمرینات ایزومتریک داشته باشند و در خانه تمرین کنند تا استقامت بدنی شان پایین نیاید و سلامت بمانند. از تمام عزیزانی که در بهداشت و تیمار کردن مبتلایان به کرونا از جمله کادر پزشکی و خدماتی دخیل هستند و کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار