آزمایش کرونای نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش تکرار می‌شود

پس از ابتلای مشاور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش به کرونا و دیدار‌های اخیر وی با نتانیاهو و برخی از وزرای کابینه‌اش، وزارت بهداشت این رژیم تصمیم دارد بار دیگر از آن‌ها آزمایش کرونا بگیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، با وجود اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسر و فرزندش دو هفته قبل آزمایش ابتلای به کرونا دادند و نتیجه آن منفی شد، وزارت بهداشت این رژیم پس از ابتلای مشاور وی تصمیم دارد آزمایش کرونای آن‌ها را تجدید کند.

با انتشار خبر ابتلای ریوکا پالوش، مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و روابط نزدیک و دیدار‌های اخیر وی با نتانیاهو و برخی از وزیران این رژیم، احتمال ابتلای وی به ویروس کرونا قوت گرفت.

منابعی در دفتر نتانیاهو امروز (دوشنبه) اعلام کردند که با توجه به اینکه بالوچ به کرونا مبتلا شده، تمام تدابیر لازم بر اساس قوانین وزارت بهداشت برای نتانیاهو، وزیران و سایر مشاورانش اجرایی می‌شود.

این اتفاق موجی از نگرانی را در دفتر نخست وزیری به راه انداخته و گمانه زنی‌ها درباره ابتلای سایر افراد را بیشتر کرده چرا که به گفته منابع مذکور فاصله گذاری‌ها در جلسات نخست وزیری رعایت می‌شده است.

مقامات رژیم صهیونیستی با شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی و ابتلای بیش از ۴۰۰۰ نفر بخش‌هایی از این اراضی را قرنطینه کرده و قرار است تدابیر سختگیرانه تری پس از این اجرا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار