فرماندار شهرکرد عنوان کرد:

حضور در پارک ها، بوستان‌ها و اماکن متبرکه ممنوع است

فرماندار شهرکرد گفت: حضور در پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌های شهری و روستایی و اماکن متبرکه ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در خصوص صدور کارت تردد برای خودرو‌هایی با پلاک غیربومی ساکن این شهرستان اظهار داشت: برای خودرو‌هایی که دارای پلاک غیربومی هستند و سکونت آن‌ها در شهرکرد احراز شده است کارت تردد صادر می‌شود.

او همچنین در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شهرکرد افزود: در روز سیزدهم فروردین ماه حضور در پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه‌های شهری و روستایی و اماکن متبرکه ممنوع است.

ارزنگ اضافه کرد: در این روز هیچ گونه خدماتی از جمله آب شرب و سرویس بهداشتی به گردشگران ارائه نمی‌شود، همچنین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها موظف هستند راه‌های ارتباطی به این مکان‌ها را محدود کنند.

او ادامه داد: همچنین در روز سیزدهم فروردین ماه در شهرستان شهرکرد محدودیت خروجی از شهرکرد در ابتدای جاده سامان و شهرستان بن با همکاری پلیس راهور انجام می‌گیرد، همچنین راه‌های ورودی به باغات نیز از سوی دهیاران کنترل می‌شود.

ارژنگ گفت: برای خودرو‌هایی که دارای پلاک غیربومی هستند و سکونت آن‌ها در شهرکرد احراز شده است کارت تردد صادر می‌شود، اگر خودرویی با پلاک غیربومی و بدون کارت تردد در شهرستان مشاهده شود توقیف و مشمول جریمه نقدی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار