موساد ماسک و کیت تشخیص کرونا از کشور‌های عربی خریداری کرد

سازمان موساد ۱۰ میلیون ماسک و ده‌ها هزار کیت تشخیص ویروس کرونا را از کشور‌های حاشیه خلیج فارس خریداری کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، موساد، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از برخی کشور‌های که رابطه رسمی دیپلماتیک با این رژیم ندارند، ۱۰ میلیون ماسک و برخی تجهیزات پزشکی از جمله کیت‌های تشخیصی بیماری کرونا را خریداری کرده است.

بنا به گزارش جرزالم پست، سازمان موساد به ریاست یوسی کوهن، هفته پیش ۱۰ میلیون ماسک را به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خریداری کرد. جروزالم پست به دلیل حساسیت اطلاعاتی این موضوع تا امروز اجازه انتشار این خبر را نداشت.

موساد علاوه بر ماسک، چند دستگاه تنفس مصنوعی، ده‌ها هزار کیت تشخیصی بیماری کرونا و حدود ۲۵ هزار ماسک نانو را از این کشور‌ها خریداری کرد.

هفته گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد موسی کوهن مسئولیت خرید تجهیزات پزشکی از خارج را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا عهده دار شده است. بنا به نوشته این رسانه صهیونیستی، خرید ماسک و تجهیزات درمانی از کشور‌های صورت گرفته که رژیم صهیونیستی با آن‌ها رابطه رسمی دیپلماتیک ندارد، از جمله برخی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس.

بنا به آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تا عصر روز یکشنبه، با ثبت ۳۸۲ مورد جدید، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی از ۴ هزار تن عبور کرد. بنا به اعلام منابع بیمارستانی، ۱۵ نفر تاکنون بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و حال ۷۴ نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار