در زمینه ابتلا به کروناویروس؛

آمادگی ۸ آزمایشگاه خصوصی در شیراز/پیشتازی فارس در غربالگری سلامت مردم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از اعلام آمادگی هشت آزمایشگاه خصوصی در شیراز برای خدمت رسانی در راستای بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز بررسی آخرین اقدامات حوزه سلامت برای مقابله با کرونا، از تلاش گروه علمی اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت شیراز برای کمک در برنامه ریزی و سیاستگذاری مجموعه سلامت فارس در مسیر تحقق اهداف بسیج ملی مبارزه با کرونا، قدردانی کرد.

مهرزاد لطفی با اشاره به اعلام گزارش اقدامات مجموعه سلامت فارس در بسیج ملی مبارزه با کرونا به رییس جمهور، در نشست ویدئوکنفرانسی که روز گذشته برگزار شد، گفت: مجموعه سلامت فارس با به کار بستن تمامی توان خود تلاش دارد با اقدامات عملیاتی و پیش بینی‌های موثر در قطع زنجیره این بیماری، از انتشار این ویروس جلوگیری کرده و زمینه تامین سلامت مردم را فراهم آورد.

او با بیان اینکه تا کنون بیشترین غربالگری در کشور مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، افزود: از جمله مصادیق این امر، نمونه گیری خانواده‌های موارد مثبت در شیراز و شهرستان‌های استان است که به صورت ضربتی با کمک تیم واکنش سریع معاونت بهداشت دانشگاه انجام می‌شود.

لطفی، تنها مرجع رسمی دریافت کمک‌های مردمی در ارتباط با بسیج ملی مبارزه با کرونا را مجمع خیرین تامین سلامت فارس معرفی کرد و یادآور شد: مردم می‌توانند برای محافظت کادر سلامت در مقابله با کرونا، کمک‌های خود را به شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه کارگران به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس، واریز کنند.

محمدرضا حیدری سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه نیز در این نشست با هشدار نسبت به مواد ضدعفونی کننده تقلبی، از مردم خواست تنها از طریق وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ و سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آگاهی موردنیاز را در زمینه این بیماری کسب کنند.

مهرداد شریفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از اعلام آمادگی هشت آزمایشگاه خصوصی در شیراز برای خدمت رسانی در راستای بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

در این نشست اعضای گروه علمی اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت شیراز با ارایه آخرین یافته‌های علمی بیماری کووید_۱۹، استراتژی‌های موردنیاز برای مقابله با موج دوم بیماری در استان را ارایه دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار