دریافت پروانه استاندارد ۹۲ فرآورده در کردستان

در سال ۹۸، تعداد ۹۲ فرآورده در کردستان موفق به دریافت پروانه استاندارد شدند.

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در سال ۹۸، تعداد ۷۰ پروانه استاندارد و ۲۲ مجوز برای فرآورده‌های تولید شده در واحد‌های تولیدی و خدماتی استان کردستان صادر شد.

او با اشاره به واحد‌هایی که موفق به اخذ پروانه استاندارد شدند، عنوان کرد: بیشترین پروانه صادره با تعداد ۱۷ پروانه و ۵ مجوز مربوط به شهرستان سنندج بوده است که بعد از آن، شهرستان سقز با ۱۱ پروانه و ۶ مجوز، بیشترین صدور پروانه را داشته است.

یزدانی اضافه کرد: در شهرستان دیواندره، بانه و کامیاران نیز به ترتیب ۹ پروانه و شش مجوز، هشت پروانه و دو مجوز و هفت پروانه استاندارد صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان با تاکید با تاکید بر اینکه در سال ۹۸ تعداد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و مجوز نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد بیشتری داشته است، اظهار داشت: در شهرستان‌های قروه و دهگلان به ترتیب پنج پروانه و ۲ مجوز و ۴ پروانه و ۳ مجوز جدید استاندارد صادر شده است.

او اضافه کرد: در شهرستان‌های مریوان و سروآباد نیز به ترتیب پنج و سه پروانه استاندارد جدید صادر شده است، همچنین کمترین صدور پروانه مربوط به شهرستان بیجار با تعداد یک پروانه و دو مجوز جدید بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.