تعطیلی کلیه تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهر‌های کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه از تعطیلی کلیه تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهر‌های استان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد و گفت : پلیس اجازه ورود به این اماکن را نخواهد داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : در طرح ویژه‌ای که اجرایی می‌شود از حضور اقشار مختلف مردم در تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری ممانعت به عمل خواهد آمد.

او گفت : در روز‌های اخیر ورودی بسیاری از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود و از حضور افراد در آن‌ها جلوگیری شده، اما برای روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین طرح ممنوعیت حضور شهروندان جدی تز از قبل و با قاطعیت توسط پلیس اجرایی می‌شود.

 سلمانی گفت: این کار در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که حکم قانون دارد اجرایی و پلیس در این راستا قاطعانه طرح را عملیاتی خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این طرح در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع کرونا انجام می‌شود، از عموم مردم خواست با پلیس و دیگر عوامل اجرایی همکاری کنند.

او با بیان اینکه اجرای این طرح تنها برای حفظ سلامتی مردم و کنترل هرچه سریعتر بیماری کرونا انجام می‌شود، گفت: بدون شک همراهی مردم با اجرای آن سبب می‌شود زودتر به هدف خود رسیده و شاهد کنترل و مهار این ویروس باشیم.

 سلمانی در پایان و با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: پلیس راه نیمی از گشت‌های جاده‌ای خود را در ۳۱ ایستگاه بازرسی که برای اجرای این طرح اختصاص یافته به کار گیری خواهد کرد تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر در اجرای آن باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار