مانور نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در بحبوحه شیوع گسترده کرونا در جهان

آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی علی‌رغم شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان مانور نظامی انجام دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، علی‌رغم آنکه ویروس کرونا در سراسر جهان شیوع گسترده یافته است و بیشتر کشور‌ها با بحران روبرو هستند، آمریکا و رژیم صهیونیستی روز گذشته در جنوب سرزمین‌های اشغالی مانور نظامی برگزار کردند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر در حساب توئیتری خود نوشت: «این مانور هوایی در ابتدا به عنوان بخشی از تمرینات سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما پس از شیوع کرونا تاریخ آن تغییر کرد.»

در اوایل ماه جاری آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند مانور مشترک را به دلیل شیوع کرونا به تعویق انداخته‌اند، اما روز گذشته (۲۹ مارس) خبر اجرا شدن این مانور منتشر شد.

این در حالی است که آمریکا با بیش از ۱۴۲ هزار مبتلا که ۲۴۹۰ نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند در صدر جدول کشور‌های آلوده با ویروس کووید ۱۹ قرار دارد. رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است تاکنون بیش از ۴۳۰۰ مبتلا به کرونا دارد که ۱۶ نفر از آن‌ها جان باخته‌اند.

نیرو‌های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز به این ویروس آلوده شده‌اند. در اسرائیل ابتلای ۱۹ سرباز رسما تایید شده و بیش از هزار نفر از سربازان در قرنطینه هستند. پنتاگون نیز تایید کرده است ۲۸۰ نفر از نیرو‌های ارتش آمریکا به کرونا مبتلا هستند و اطلاعاتی نیز درباره ابتلای تعداد بیشتری از سربازان هم منتشر ساخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار