بسته شدن پارک‌های سنندج در ۱۳ فروردین

امسال هیچ یک از پارک‌های سنندج میزبان شهروندان در روز طبیعت نیست

مهندس حشمت اله صیدی شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اعلام کرد: در راستای اجرای دستور العمل کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ورودی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های مسدود شده و هیچ یک از پارک‌های سطح شهر امسال میزبان شهروندان در روز طبیعت نیست.

شهردار سنندج اظهار داشت:هر ساله و بر اساس رسم دیرینه روز ۱۳ فروردین که در تقویم بنام روز طبیعت نامگذاری شده، شهروندان به دامن طبیعت روی می‌آوردند.

او بیان کرد: در راستای تامین امنیت و رفاه حال شهروندان و همچنین صیانت از طبیعت هر ساله برخی از سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌نمودند.

صیدی گفت: استقرار چندین اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی ورودی و پارک‌های جنگلی، توزیع رایگان نایلون زباله توسط سازمان پسماند، استقرار چندین دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان و استقرار چندین خاور حمل زباله جهت جمع آوری زباله‌های روز طبیعت از جمله اقداماتی بودکه به مناسبت روز طبیعت هرساله اجرا می‌شد.

مهندس صیدی عنوان کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در اویل اسفند ماه سالجاری در کشور باعث کنسل شدن بسیار از برنامه فرهنگی و برنامه‌های روز طبیعت شهرداری شد.

او با بیان اینکه ورودی تمامی پارک‌ها وبوستان‌های سطح شهر از ۸ فروردین ماه سالجاری مسدود شده است گفت: در راستای اجرای دستور العمل کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ورودی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های مسدود شده و هیچ یک از پارک‌های سطح شهر امسال میزبان شهروندان در روز طبیعت نیست.

شهردار سنندج اعلام کرد: ورودی پارک‌های جنگلی آبیدر، نیشتمان وتوس نوذر و همچنین پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهربا نصب نیوجرسی مسدود شده است.

او با بیان اینکه تمامی خروجی‌های سطح شهر در روز ۱۳ فروردین و همچنین ورودی تمامی پارک‌ها مسدود شده از شهروندان درخواست نمود: همه با هم در روز طبیعت با در خانه ماندن گام مهمی در جهت کاهش زنجیره انتقال و شکست ویروس کرونا برداریم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: تعطیلی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.