تشدید کنترل‌ها در ورودی شرقی گرمسار

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار گفت: مراقبت‌ها و کنترل‌ها در مبادی ورودی شهر گرمسار با توجه به تعطیلات سراسری ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه تشدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ فوادیان فرمانده نیروی انتظامی گرمسار گفت: مراقبت‌ها و کنترل‌ها در مبادی ورودی شهر گرمسار که تنها ورودی شرقی این شهر است با توجه به تعطیلات سراسری ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه  تشدید شد.

او افزود: یکی از اقدامات مهم و طبق دستور ستاد ملی کرونا از تاریخ ۸ فرودین ماه کنترل ورودی شهر‌ها به خصوص شهر گرمسار تشدید شده است و تمام خودرو‌های ساکن شهر گرمسار حق ورود به منطقه را دارند و خودرو‌های غیر ساکن نیز از ورود آن‌ها ممانعت می‌گردد.

سرهنگ فوادیان تصریح کرد: در ورودی شرقی گرمسار و ورودی شهر ایوان کی ایستگاه‌های کنترل به همت ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ایجاد شده است و در ایام ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه کنترل‌ها نیز تشدید می‌گردد.

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار با بیان اینکه مردم در روز ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند تصریح کرد: در این روز تمام تفرجگاه‌ها نیز بسته خواهد بود.

او در ادامه از چک نمودن پلاک خودروها، بیمه نامه و کارت ملی و کارت خودرو به منظور احراز شناسایی افراد برای ورود به شهر خبر داد و افزود: با متخلفین نیز به صورت قانونی برخورد می‌شود و وسیله نقلیه یک ماه توقیف و مبلغی نیز جریمه مالی مدنظر قرار داده می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار