جمهوری اسلامی ایران برای مردم استقلال و آزادی را به ارمغان آورد

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت : جمهوری اسلامی ایران برای مردم استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه تشکیل جمهوری اسلامی در سال ۵۸ استقلال و آزادی را برای مردم به ارمغان آورد، گفت : در آن سال مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که این دو اهداف بزرگی هستند و حاضرند برای احیا آن جان و مال خود را فدا کنند.

او گفت : ۱۲ فروردین افتخار و سربلندی برای ملت ایران به دنبال داشت و آن‌ها را از قید بندگی ابرقدرت‌های جهان آزاد کرد و خواب را از چشم مستکبران‌زورگو و حامیان آن‌ها گرفت.

او روز ۱۲ فروردین را روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران عنوان کرد و گفت: نهضت و قیام امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت، آبرو و شرافت عنایت کرد و بدون شک این قیام زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

حجت الاسلام حجتی گفت: کسانی که سطحی به انقلاب نگاه کنند به این حقایق پی نخواهند برد و آن دسته از افرادی که در آن زمان اسارت خود را در دست انگلیس و آمریکا دیده‌اند هم اکنون می‌توانند درک کنند که این آزادی و استقلال تا چه اندازه حائز اهمیت است.

این استاد اخلاق تمام دشمنی‌ها و عصبانیت آمریکا علیه جمهوری اسلامی را به خاطر استقلال و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: آمریکا به خاطر اینکه عمری بر ایران‌حکمرانی کرده و در حال حاضر دستش از منافع ایران کوتاه شده، عصبانی است و با تحریم‌های ناجوانمردانه قصد دارد ایران را از پای درآورد، اما باید بداند ما در فتح و پیروزی هستیم و روز به روز بر سربلندی این کشور افزوده خواهد شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: اگر چه نوکران جیره خوار استکبار برای اینکه دستشان بر فساد اخلاقی باز باشد دوست دارند بار دیگر پای اربابانشان به کشور باز شود، اما باید بدانند مردم برای این استقلال خون‌های زیادی تقدیم کرده‌اند و اجازه دست درازی به ابرقدرت‌ها را نخواهند داد.

او اشاره‌ای به شیوع بیماری کرونا در کشور داشت و افزود: با مجاهدتی که کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان‌ها انجام می‌دهند و همراهی و همدلی مردم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد و به ساحل نجات خواهیم رسید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار