سارق تجهیزات پزشکی دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : سارقی که در تهران اقدام به سرقت مقدار زیادی تجهیزات پزشکی کرده و قصد انتقال آن‌ها به خارج از کشور را داشت، باتلاش ماموران پلیس پاوه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت مسوولان یکی از کلینیک‌های پزشکی حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی تهران مبنی بر سرقت مقدار زیادی از تجهیزات پزشکی گرانقیمت، پرونده‌ای در این خصوص به جریان افتاد.

او گفت : متعاقب آن و با بررسی‌های انجام شده مشخص شد این سارق حرفه ای، وسایل پزشکی مسروقه را به شهر پاوه منتقل و قصد دارد آن‌ها را از طریق مرز به خارج از کشور منتقل کند.

 سلمانی گفت: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پاوه به سرعت وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم موفق به شناسایی مخفیگاه سارق حرفه‌ای شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری متهم موردنظر اقدام و در بازرسی‌های صورت گرفته موفق به کشف اموال مسروقه از قبیل دستگاه اکسیمتر (گیرنده ضربان قلب)، دستگاه کلونوسکوپی، آندوسکوپی، فشار سنج دیجیتال، ۸۰۰ عدد دستکش لاتکس و همچنین مبلغ ۱۵ میلیون ریال پول نقد شدند.

او گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزش تجهیزات پزشکی مسروقه کشف شده به ۶ میلیارد ریال می‌رسد.

 سلمانی با اشاره به قاطعیت پلیس کرمانشاه در برخورد با جرایم، گفت: یکی از موضوعاتی که در سال جدید به صورت جدی از سوی پلیس دنبال می‌شود برخورد با پدیده سرقت و دستگیری سارقان است که امنیت روانی جامعه را هدف گرفته اند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار