سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس؛

ایران دارای نظامی قدرتمند است که مانع از زیاده‌خواهی جهان غرب شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه ایران دارای نظامی قدرتمند است که مانع از زیاده‌خواهی جهان غرب شد تاکید کرد که هر گونه تعدی آمریکا به منطقه با پاسخ دندان‌شکنی همراه خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،جلیل مختار سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ، گفت: این اولین آری ملت ایران به جمهوری اسلامی بود که توسط ۹۸درصد آرا محقق شد و نتیجه آن ایجاد نظامی قدرتمند در کشور بود که توانست با اقتدار در مقابل استکبارگران جهان قد علم کند و مانع از زیاده‌خواهی جهان غرب شود.

او، با اشاره به نقش ایران در مقابله با تعدی دشمنان به منطقه، ادامه داد: آمریکا بار دیگر درصدد است که در امور کشورهای منطقه همچون عراق مداخله کند، اما ایران ضمن محکوم کردن این تحرکات اجازه نخواهد داد که این گونه مداخلات، منطقه و منافع ملی کشور را به خطر بیندازد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامیتصریح  کرد: آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ملتی متحد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اجازه نخواهد داد که آنها در منطقه سلطه بیفکنند و چنانچه بر تداوم این رفتار خود اصرار کنند، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد.

مختار خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جنگ بیولوژیک از طریق انتشار ویروس کرونا از اتهاماتی است که به آمریکا و جهان غرب وارد است که امروز خسارات ناشی از آن دامنگیر آنها نیز شده است.

او گفت: همان طور که ایران توانست با وجود تحریم‌ها و امکانات محدود درمانی که در اختیار دارد، ویروس کرونا را به خوبی کنترل کند، اجازه نخواهد داد که هیچ کشوری در منطقه منافع ملی کشور را نیز تهدید کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: پاسخ ایران به آمریکا دقیقا همان است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بدان تاکید کرده بود مبنی بر اینکه هر گونه اشتباه آمریکا با نابودی امکانات و نفرات آنها همراه خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.