توییت معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز طبیعت

اسحاق جهانگیری با انتشار توییتی در روز سیزدهم فروردین ضرورت افزایش همبستگی اجتماعی ضمن رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرسال در ایران روز ۱۳ فروردین به عنوان روز طبیعت نامیده شده و مردم با گذراندن این روز در آغوش طبیعت آن را گرامی می‌دارند؛ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، از مردم خواسته شده تا برای پیشگیری از افزایش شیوع این ویروس و قطع کردن زنجیره ابتلا به آن، در این روز در خانه مانده و از رفتن به طبیعت و اماکن شلوغ و تفرجگاه‌ها پرهیز کرده و این موضوع را به بعد از خروج کرونا از کشور موکول کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار رشته توییتی در روز سیزدهم فروردین، روز طبیعت رشته توییت‌هایی را منتشر کرده و از مدنیت، تاب آوری و همکاری جمعی مردم برای در خانه ماندن تشکر کرد.

جهانگیری فاصله گذاری اجتماعی را فیزیکی و جسمی معرفی کرده و نزدیکی دل‌ها و اراده‌ها در بین مردم رالازم دانست.

او همچنین افزایش بیشتر همبستگی اجتماعی و تفاهم ملی را در این برهه حساس در بین مردم را ضروری معرفی کرد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط جهانگیری را مشاهده می‌کنید:

" سیزده فروردین است؛ آیین ایرانی سیزده بدر و جشن طبیعت. امسال شهروندان عزیز برای سلامت خود و دیگران در خانه مانده اند. صمیمانه از این مدنیت و تاب آوری و همکاری جمعی تشکر میکنم. رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی اجتناب ناپذیر است، اما این فاصله‌ها "فیزیکی "است، دل‌ها و ذهن‌ها و اراده‌ها را به هم‌نزدیک کنیم. بیش از همیشه زمان "همبستگی اجتماعی"و "تفاهم ملی"است. "

ضرورت افزایش همبستگی اجتماعی در عین فاصله گذاری اجتماعی

ضرورت افزایش همبستگی اجتماعی در عین فاصله گذاری اجتماعی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار