جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:در روز طبیعت حضور در مناطق تفریحی ، تفرجگاه ها ، بوستان ها و پارک ها ممنوع است.

تمهیدات پلیس استان زنجان برای ۱۳ فروردینبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از مردم شریف استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان داشت: امسال در روز ۱۳ فروردین بحث تردد شهروندان به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان‌ها و پارک‌ها کاملا منتفی می‌باشد و مسیر‌ها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم از ورود افراد غیر بومی به شهر‌های استان جلوگیری می‌شود افزود: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بر مشارکت و همراهی مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: بدون همکاری مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امکان پذیر نیست و همه باید در این راستا همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سرهنگ خانی پور با اشاره به همجواری استان زنجان با ۷ استان پرتردد کشور بیان داشت: کارکنان انتظامی استان با حضور در ۲۳ نقطه از ورودی‌های شهر‌های استان از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

او با تاکید بر نقش مردم در موفقیت طرح ادامه داد: ما انتظار داریم خود مردم این عرصه را مدیریت کنند، چون هرکجا مردم به صحنه وارد شده اند موفقیت‌های بی نظری به دست آمده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.