تمرین‌های بدنسازی ملی‌پوش قایقرانی ایران در اسپانیا

قایقران ملی‌پوش ایران و اهل مهاباد، تمرین‌های آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را تعطیل نکرده و بخش بدنسازی آن را از طریق قرنطینه در کشور اسپانیا دنبال می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمد احمدی قایقران ملی‌پوش ایران و اهل مهاباد، تمرین‌های آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را تعطیل نکرده و بخش بدنسازی آن را از طریق قرنطینه در کشور اسپانیا دنبال می‌کند.

این ورزشکار مهابادی که اکنون در اسپانیا حضور دارد، گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده به خاطر بیماری کرونا به همراه مربی و ۲ هم تیمی خودم در قرنطینه هستیم و تمرین‌ها را همچنان ادامه می‌دهیم.

او با اشاره به لغو رقابت‌های انتخابی المپیک و به دنبال آن تعویق المپیک توکیو نیز افزود: به محض شروع قرنطینه با تصمیم مربی برای اینکه بدن ما افت نکند و شرایط خوب بدنی خود را حفظ کنیم، تمرین را از دریا به داخل سالن و در شرایط قرنطینه انتقال دادیم.

احمدی ادامه داد: امسال شرایط منحصر به فردی داشتم و قرار بود پیش از تحویل سال برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک راهی «ابوظبی» شوم، ولی این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.

«احمدی» با بیان به اینکه در پی به تعویق افتادن مسابقات در اسپانیا، برای پیگیری تمرین‌های خودش در این کشور مانده است، گفت: ویروس کرونا در این کشور نیز بسیار سریع شیوع پیدا کرد و تصمیم گرفتم با همین شرایط تمرین‌های بدنسازی خود را زیر نظر مربی دنبال کنم.

او افزود: با توجه به وضعیت خطرناک بیماری کرونا در اسپانیا نمی‌توان از قرنطینه خارج شد و همچنین سفر کردن هم منطقی نبود؛ به همین دلیل اینجا مانده‌ام تا وضعیتم مشخص شود.

قایقران ملی پوش مهابادی  گفت: زمان برگزاری المپیک مشخص شده، اما زمان مسابقات انتخابی المپیک هنوز نامعلوم است و امیدوارم هرچه زودتر کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی بادبانی تکلیف رقابت‌های کسب سهمیه المپیک را مشخص کند.

مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که قرار بود ۲۷ اسفند سال جاری در دبی به میزبانی شهر ابوظبی برگزار شود به دلیل همه‌گیر شدن بیماری کرونا لغو شد.

احمد احمدی متولد ۱۳۶۹ در مهاباد و جزء سه نفر برتر رنکینگ آسیا در این رشته است و با سابقه ۱۰ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی، مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.

منبع:  ایرنا

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.