اجرای مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تعداد ۴۸ اکیپ به مناطق مشخص شده اعزام گردیدند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرشید سنجری، جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان و همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اداره کل منابع طبیعی استان و‌حسب دستور مدیر کل محترم، در مورخه یوم جاری همزمان تعداد ۴۸ اکیپ، متشکل از نیرو‌های گشت و مراقب ادارات منابع طبیعی و همچنین تعداد ۶ اکیپ متشکل ازمدیر کل محترم، معاونین، فرمانده و جانشین یگان حفاظت اداره کل پس از محور بندی از ساعت ۸ صبح یوم جاری لغایت ۲۰ شب جهت گشت زنی و جلوگیری از اسکان افراد در سطح مناطق جنگلی و مرتعی استان، تشکیل و به مناطق مشخص شده اعزام گردیدند.

او گفت : برهمین اساس و بر اساس گزارشات ارسالی و مشاهدات عینی بر اساس محدودیت‌های سخت صورت گرفته در خروجی شهر، مسدود نمودن تمامی راه‌های ارتباطی به مناطق جنگلی و حضور فعال نیرو‌های گشت و مراقبت در سطح محورها، مشکلی ناشی از توقف افراد در سطح مناطق جنگلی و مرتعی وجود نداشته است فقط در چند مورد افرادی بدون توجه به شرایط موجود در منطقه حاضر بوده که با راهنمایی همکاران محترم منطقه را ترک نموده اند.

سنجری افزود : در کنار ماموریت محوله، انجام وظیفه ذاتی یعنی گشت و مراقبت با هدف جلوگیری از تخریب و تصرف هم در دستور نیرو‌های اعزامی در دستور کار بود که خوشبختانه تخلفی در این زمینه هم مشاهده نگردید.

او افزود : اجرای طرح مذکور در روز ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت نیز با حساسیت جهت جلوگیری از شیوع ویروس و قطع زنجیره در سطح مناطق جنگلی و مرتعی استان برقرار خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار